מהם היתרונות באיתור נזילות במצלמה תרמית

גם בעידן הטכנולוגי והמתקדם במיוחד בו אנו חיים קיימות עדיין בעיות נזילה שונות ברחבי הבתים.

בעיות נזילה הינן תופעה נפוצה מאוד במדינת ישראל.

כמעט כולנו חווינו בעברנו בעיית נזילה אחת או שתיים, אך האם ידעתם כי קיימים פתרונות עדכניים ומיוחדים למציאה ואיתור של מקור נזילות שונות ברחבי הבית? מצלמה תרמית היא אחד הפתרונות המתקדמים במיוחד בענף הנזילות והאינסטלציה.

אך כיצד פועלת המצלמה התרמית? מהי  מטרתה המרכזית? ומהם היתרונות של המצלמה התרמית?

 

המצלמה התרמית – ממש לא עוד מצלמה רגילה

המצלמה התרמית כשמה היא, עובדת על חום – תרמיה. המצלמה התרמית בעצם מצליחה לזהות מקומות שונים בהם יש נזילות בבית באמצעות איתור טמפ המים החמים יותר במקומות בהם הם מתחילים לנזול. המצלמה בעצם עובדת על קרן אינפרא רד. קרניים מסוג זה רגישות לחום ויכולות להעיד על איזורים בהם יש יותר אנרגיית חום ופחות אנרגיית חום.

בכדי להשתמש בחוכמה במצלמה התרמית יש להדליק זרם מים חמים בכל הבית ובכל מקורות המים בבית. בנקודות שבהם יהיו נזילות טמרטורת האזור תהיה חמה יותר באופן יחסי ובכך תעיד על פרצה בצנרת המים של הבית. המצלמה התרמית תראה את תוצאות הבדיקה שלה באמצעות צבעים שונים.

אינסטלטור מומחה יידע מהם הצבעים שמעידים על אזורים חמים יותר ומהם הצבעים שמעידים על אזורים פחות חמים. באמצעות פרוש נכון ומדוייק של תמונת המצלמה התרמית בבית, תוכלו לאתר את מקור הנזילה מבלי אפילו לפתוח איזורים רטובים ולחים ברחבי הבית.

 

מהם היתרונות המרכזיים ביותר של שימוש במצלמה תרמית בעת נזילה בבית

  1. חסכון גדול ביותר ומשמעותי בכסף – עלות השימוש במצלמה תרמית משתנה בהחלט בין אינסטלטור לאינסטלטור כמובן בהתאם לכמות הנזק. אך יחד עם זאת השימוש במצלמה התרית יכול לחסוך לכם אלפי שקלים. המצלמה התרמית מאפשרת את איתור הבעייה ללא חפירה מיותרת באזורים שונים בבית שעלולים להיות מקור הבעיה.

המצלמה התרמית מאתרת בוודאות את המקום הפגום ובכך חוסכת זמן יקר של עבודה של אינסטלטור בבית שלכם. בנוסף היא יכולה לחסוך גם בנזקים מיותרים שעלולים להגרם באזורים שונים בבית שלכם שיכולים אולי להטעות את האינסטלטור ולהראות כאילו מהם פוצרת הנזילה.

  1. הרבה פחות תיקונים לאחר איתור הבעייה – השימוש במצלמה תרמית מאפשר בעצם פגיעה הרבה יותר קטנה ברכוש הבית שלכם. לאחר איתור הבעייה יצטרך האינסטלטור לחפור במקום ספציפי במיוחד ממנו נובעת הבעייה. באמצעות תיקון המקום הספציפי תוכלו לחסוך לעצמכם נזק ברכוש או בקירות שיהיה לשווא. איתור נזילות במצלמה טרמית יחסוך לכם את אותם שברי חינם.

 

זכרו כי השימוש במצלמה התרמית הוא לא הפתרון עבור כל בעייה

עליכם לזכור כי בשימוש במצלמה תרמית תוכלו לעלות על בעיות רק כאשר המים שתרזימו יהיו חמים. במידה ומהים שתזרימו ברחבי הבית לא יהיו חמים, לא תוכלו לקבל תוצאות מהמינות. בנוסף לכך לעיתים המצלמה התרמית לא מצליחה לעלות על מקור הבעיה ולכן יש להסיק מכך שהיא אינה הפתרון האולטימטיבי עבור כל בעיית נזילה שתהיה בביתכם.

איש שרות
איש שרות

 

ידית
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »