כך הפקחום יחסוך לכם מאות שקלים בשנה!

כל אחד רוצה למצוא את הדרכים הטובות ביותר שיאפשרו לו לחסוך כסף ללא מאמץ. אנחנו יצאנו לבדוק את הנושא הזה באופן מעמיק וחזרנו עם סדרת מדריכים שתציג בכל פעם את הדרך הטובה ביותר לחסוך תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות. במדריך זה, הראשון בסדרה, נספר לכם איך הפקחום יחסוך לכם מאות שקלים בשנה. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת.

 

תכירו את הפקחום

הפקחום הוא מכשיר חכם שהומצא ממש פה, בישראל. המכשיר יכול למדוד את הטמפרטורה של המים בדוד שלכם. לאחר שזה מבצע את המדידה, מתבצעת פעולה ייחודית שמאפשרת לשמור על המים החמים בדוד, מבלי שאלה יברחו אל המערכת המשותפת של הבניין.

מי שבוחרים להשתמש בפקחום יכולים להיות בטוחים בכך כי המים החמים יישמרו חמים בימי הקיץ החמים וגם בימי החורף הקרירים. מדובר באיכות חיים של ממש. שכן, מתאפשר לצרוך הרבה פחות חשמל בכל הפעלה של הדוד.

כך הפקחום יחסוך לכם מאות שקלים בשנה!

בחירה בפקחום תאפשר לכם ליהנות מחיסכון משולש

מומחים בתחום ציינו כי שימוש בפקחום מוביל לחיסכון משמעותי ביותר. לדבריהם, מדובר בחיסכון משולש. שכן, ניתן לחסוך בחשמל, במים ובטיפולים של הדוד. לדבריהם, התקנה של פקחום תפחית באופן משמעותי את הבלאי של המערכת, כך שלא תצטרכו ליצור קשר עם חשמלאי כל כמה חודשים.

 

הפרטים שחשוב לדעת טרם התקנה של פקחום

מי מכם שמתכננים להתקין את הפקחום בבית בקרוב, צריכים להכיר בכמה עובדות חשובות:

  1. חשוב לבדוק שמדובר בפקחום שאושר על ידי התקן הישראלי
  2. יש להתקין את הפקחום על ידי מתקין מוסמך ומומלץ
  3. ניתן להתקין פקחום בבניינים משותפים שנבנו החל משנת 1981 והלאה

אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% בכך שתבצעו התקנה מקצועית, עליכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת אודות מתקין מקצועי ומוסמך. אינכם יודעים איך לעשות זאת? כדאי שתקראו את הפסקה הבאה בעיון רב ותגלו את ההנחיות שיובילו אתכם לבחירה נכונה.

כך הפקחום יחסוך לכם מאות שקלים בשנה!

כך תתקינו את הפקחום על הצד הטוב ביותר

בחירה במתקין צריכה להתבצע תוך קריאת חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת. ההמלצה שלנו היא בעצם לקרוא פרטים שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל. שם יש עשרות חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים שהסתייעו במתקינים.

שימו לב שאתם קוראים את כל הביקורות, החיוביות והשליליות כאחד, כדי שתוכלו לגלות איזה מתקין נחשב למומלץ ביותר בתחום. נספר לכם שיש גם אפשרות לראות את הדירוג (נע בין 1 ל – 5) שניתן למתקינים השונים. בדקו גם את הדירוג באופן מעמיק, כדי שתוכלו לבחור במתקין מוסמך שיבצע את עבודתו במקצועיות.

 

השורה התחתונה – תתחילו לחסוך!

בשלב זה אתם מכירים בפקחום מקרוב. כעת ידוע לכם שמדובר במכשיר שצפוי לחסוך לכם כסף רב מעתה ואילך. כך שנותר לכם רק לבצע התקנה של המכשיר וליהנות ממים חמים במינימום מאמץ.

כך הפקחום יחסוך לכם מאות שקלים בשנה!

כך הפקחום יחסוך לכם מאות שקלים בשנה!
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »