3 הפרמטרים באינסטלציה שיש לבדוק במעמד רכישת דירה

לא פעם אנו שומעים על אנשים שמבצעים רכישה של דירה חדשה מבלי שהם מוודאים פרטים חשובים קודם לכן. מדריך זה הוא חלק מסדרת מדריכים שעוסקים בפרטים שצריך לבדוק רגע לפני שרוכשים דירה. המדריך הנוכחי הוא ה – 4 במספר והוא יעסוק בפרמטרים חשובים באינסטלציה שאתם צריכים לבדוק ברגע מעמד הרכישה או אפילו קודם לכן. המשיכו לקרוא ותחכימו בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שקיבלנו ליווי מטעם גורמים שמבינים דבר או שניים בפרמטרים המדוברים. כדי שתוכלו לדעת במי מדובר, נציין שאלו אנשים שפנו אלינו לאחר שפרסמנו פוסט ברשת החברתית וציינו שאנחנו רוצים לשמוע על פרמטרים שאנשים שמים לב אליהם באינסטלציה לפני מעמד הרכישה ובמהלכו. פנו אלינו לא מעט אנשים ואנחנו קראנו את כל התשובות ובחרנו את ה – 3 שנראו לנו החשובות ביותר. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו לנו, בזכותכם מדריך זה רואה אור.

 

הפרמטרים באינסטלציה שיש לבדוק במעמד רכישת דירה  – אפשרות מספר 1

הפרמטר הראשון נמסר לנו על ידי שוקי מעפולה. לדבריו, הוא רכש לא מזמן דירה והבין שהוא לא רוצה להתעסק עם ענייני אינסטלציה. שכן, הוא ידע שיש פרמטר אחד מורכב במיוחד שצריך להיבדק על ידי אנשי מקצוע ולא על ידי אדם פרטי. מדובר כמובן במצב של הצנרת. לא פעם אנו שומעים על בתים שנראים כמו חדשים אבל יש להם צנרת ישנה וחלודה שגורמת לא פעם לדליפות. לכן, הוא פנה לחברת בדק בית דירה מקבלן שבחנה את הפרמטר המדובר בעצמה ומסרה לו את התוצאות.

 

הפרמטרים באינסטלציה שיש לבדוק במעמד רכישת דירה  – אפשרות מספר 2

הפרמטר השני נמסר על ידי יפית  מחדרה. לדבריה, הפרמטר החשוב ביותר שהיא שמה לב אליו ובדקה אותו במהלך המעמד של רכישת הדירה זהו חור הניקוז של המרפסת. היא ציינה שכיום היא גרה בדירה שכורה שבה אין  חור ניקוז במרפסת וכל המים נשארים בתוך המרפסת לאחר שהיא משקה את העציצים. מדובר לדבריה בפרמטר חשוב שצריך לבחון ולראות גם שחור הניקוז גדול מספיק.

 

הפרמטרים באינסטלציה שיש לבדוק במעמד רכישת דירה  – אפשרות מספר 3

הפרמטר השלישי שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא הביוב. שכן, לא פעם אנשים רוכשים דירה חדשה מבלי לבדוק את הביוב ואת הצנרת. בסופו של דבר הם עשויים לגלות שיש שורשים בביוב שצריך להוציא אותם על ידי מומחה או שיש בעיה בניקוז של הביוב שגורמת לאחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • הצפה
  • הגעה של תיקנים
  • ריחות לא נעימים ועוד

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת על הפרמטרים באינסטלציה. מאחלים לכם שתבדקו את כל הפרמטרים המדוברים באופן מעמיק כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים דירה במצב טוב.

צינור

 

איש תחזוקה
מה היה לנו עד כה?
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »
10 טיפים למניעת נזילות

נזילות עלולות לגרום לנזק משמעותי לביתכם, ולהוביל לתיקונים יקרים ואף לסכנות בריאותיות. חשוב לנקוט באמצעים יזומים כדי למנוע נזילות, עוד לפני שהן מתרחשות. במאמר זה,

קרא עוד »