התקנת תאורה מהירה

התחדשתם בגופי תאורה חדשים לבית\ משרד\ בית העסק שלכם? איזה כיף! קודם כל תתחדשו. המאמר הבא הולך לעשות לכם השוואת מחירים וסדר בכל הקשור בסוגי ההתקנות השונות של גופי תאורה. קניתם חדש, לא תוודאו שמתקינים לכם בצורה טובה ואיכותית?

 

מהו המחיר הממוצע של התקנת גוף תאורה?

אז בואו נתחיל רגע באופן כללי, מחיר של התקנת גוף תאורה על ידי חשמלאי מוסמך נע בין 250 שקלים ל350 שקלים. מכאן שהממוצע הוא בערך 300 שקלים. אם יש ברשותכם כמה גופי תאורה כמובן שיכול להיות שההתקנה פר כל גוף תעלה לכם פחות, לשיקולו של בעל המקצוע שבחרתם כמובן.

 

מחירון התקנת מנורות וגופי תאורה:

מחיר של התקנת מנורה צמודה לתקרה: 150-250 ₪

התקנת ספוט לד כולל קידוח וחיווט שנאים: 80-120 ₪

התקנת מנורה חדשה כולל חיווט והעברה של חוטים דרך הקיר או התקרה: 300-550 ₪

החלפה של נברשת והתקנת הנברשת החדשה: 200-300 ₪

התקנת תאורה בקיר כולל חציבה מנקודת החשמל הכי קרובה: 300-350 ₪.

 

אילו סוגי תאורה ניתן להתקין אצל חשמלאי מוסמך?

התקנת גוף תאורה מסוג לד: גופי תאורה מבוססים לד יהיו צריכים לעבור חיווט אצל שנאי שביכולתו לשנות את הוולטים. כיום ישנן טכנולוגיות המאפשרות לוותר על שירותו של השנאי מה שגורם גם להתקנה להפוך לקלה יותר.

התקנת מנורה צמודה לתקרה: אפשר להצמיד לתקרה גופי תאורה מבוססים לד, פלורסנט או נורה פשוטה. תפקידו של החשמלאי המוסמך הוא לקבע את הגוף לתקרה באופן ישיר. התקנה זו נחשבת קלה ופשוטה.

הוספת בית מנורה: במידה ובמקום בו תרצו להתקין את גוף התאורה החדש אין בית מנורה קיים, יש צורך בחיווט והעברת חוט. החשמלאי עושה זאת על ידי חציבה של התקרה ופיצול נקודת חשמל קיימת. ישנם מקרים בהם ניתן להעביר חוט ישירות מלוח החשמל.

התקנת גוף תאורה לתקרה עשויה גבס: הדבר קורה באמצעות ניסור קיר הגבס הטמעת גוף התאורה בתוכו\ מאחוריו כך שהוא הופך לנסתר מן העין. במקרים רבים מדובר על גופי תאורה של פסי לד או ספוטים.

התקנת גוף תאורה לחדרי השירותים והמקלחת: למעשה אין כל הבדל בין התקנה רגילה לזו הקוראת בחדרי השירותים והמקלחות מלבד העובדה שגוף התאורה צריך להיות עמיד בפני מים ואדים. החשמלאי אמור לאמת איתכם את המידע הזה ולאחר מכן לבצע התקנה רגילה.

התקנת נברשת: סוג התאורה הקשה ביותר להתקנה, לנברשת, בניגוד לגופי תאורה אחרים, יש משקל רב ולכן צריך לקבע אותה לתקרה באמצעות דיבל ג'מבו מתאים. בנוסף יש לבצע לה חיווט כמו בשאר גופי התאורה השונים.

 

האם יש צורך בחשמלאי להחלפת מנורת לד צמודה לתקרה?

אם מדובר על החלפה של כל הבית אז כן. אבל אם זו רק נורה אחת ספציפית לא חובה. לא לשכוח לנתק את החשמל קודם.

 

חשמלאים מוסמכים

עכשיו אחרי שיש לכם במושג במחירים ובפעולה שעליהם לעשות אתם בטוח לא תצאו פראיירים.

נורה

מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »