חמישה פרטי חובה לכל אינסטלטור מוצלח

אינסטלציה זהו תחום מורכב, שמחייב הכשרה תיאורטית על מרכיבי הצנרת והמבנה שלה וגם כמובן הכשרה מעשית וניסיון בשטח. מעבר להכשרה הנדרשת, יש לאינסטלטור כלי עבודה חיוניים שהוא לא יכול לעבוד בלעדיהם. מה הם כלי העבודה שכל אינסטלטור מוצלח צריך שיהיו לו?

 

כלים מתאימים לעבודה עם צינורות

מרכז העבודה של עובדי אינסטלציה היו במערכת צינורות אשר מובילה מים במבנים. אלו יכולים להיות צינורות חדישים שדורשים הרכבה או צינורות חלודים וישנים, שדורשים תיקון, טיפול ותחזוקה. טיפול בצינורות אינו מתבצע בידיים, ישנם כלים ייחודים לפעולה זו.

 

מכופף צינורות

זהו כלי שנועד לכופף ולחתוך צינורות פלדה, נחושת ומתכות שונות תוך מניעת סדקים ושימוש מינימלי בכוח. מכשירי כיפוף צינורות איכותיים יאפשרו כיפוף מדויק ומחושב מראש ברמת הזווית והסנטימטר.

 

מפתח צינורות

כלי שנועד לשחרר צינורות מוברגים ומחוברים זה לזה, זאת על מנת לבצע תיקונים במערכת הצינורות. מפתח צינורות מאפשר ביצועים יעילים של תיקון צינור ישן או התקנת חדש. למידע נוסף על סוגי מפתחות הצינורות האיכותיים בשוק, כנסו לקישור הבא – מפתח צינורות.

 

מפתח שוודי

כל אינסטלטור חייב שיהיה בארגז הכלים שלו מפתח שוודי, זהו כלי עבודה נוח וותיק שמלווה אינסטלטורים מראשית המקצוע. זאת מכוון שהוא פשוט ויעיל, פותח ברגים המחזיקים צינורות ומאפשר גישה נוחה לעבודה בהם. יש כיום בשוק סוגים רבים וגדלים רבים של מפתחות שוודים. על מנת לספק לאינסטלטור עבודה יעילה ונוחה, רצוי שיהיה לו יותר מגודל אחד של מפתח שוודי – אינו יודע באיזה גודל צינור יתקל, ועליו להיות מוכן לכל תרחיש עבודה.

 

מברגים

בעבודה עם צנרות ישנות, נתקל האינסטלטור במקרים רבים של ברגים ישנים שנהרסו או התעקמו. לכן יש צורך בסט מברגים חזק ויעיל בגדלים שונים שיעזור לאינסטלטור להיות מוכן לכל סוגי הבעיות. לדוגמא מברג דפיקה, המאפשר לחלץ ברגים שנתקעו במקומם במקרה הצורך. להכרת עולם המברגים השונים ואיכותיים בשוק, כנסו לקישור הבא – מברגים.

 

פלייר

משמש את האינסטלטור לפתיחת נתיבי הגעה לצנרת ולשימושים רבים נוספים, כאשר עליו למצוא פתרון יצירתי לבעיית צנרת מורכבת, פלייר זהו כלי שמיש ונוח ומצרך חובה בכל ארגז כלי עבודה של אינסטלטור.

 

מקצוע חשוב ומסובך – מצריך כלי עבודה מגוונים ורבים

אין ספק שאינסטלציה זהו תחום מורכב, על כן ישנם עוד כלי עבודה רבים שחוצים לעבודת אינסטלטור טוב. כאשר אתם מזמינים שירותי אינסטלציה, אל תשכחו לוודא המלצות על אותו אינסטלטור, שאלו על ניסיונו עם בעיות מהסוג שלכם, והכינו אותו לפני שיגיע עם הכלים היעילים והנכונים לעבודה בבעיית הצנרת שנוצרה אצלכם. כאשר האינסטלטור מבין מבעוד מועד את הבעיה, הוא יוכל להגיע עם הכלים המותאמים וחלקי החילוף שנדרשים לאותו תיקון צנרת. אינסטלטור טוב יכיר ויחזיק כלי עבודה התואמים לכל סוגי בעיות הצנרת שעלולות לצוץ.

איש תחזוקה

 

איש תחזוקה
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »