3 טיפים לניקיון של דירה ישנה

ניקיון של דירה ישנה נחשב לאתגר לא פשוט עבור אנשים שאין להם ידע בתחום. אנחנו שומעים לא פעם על מי שמנסים שוב ושוב לזרוק דליים של אקונומיקה ומגלים שהדבר לא לתוצאות המיוחלות. יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב וחזרנו עם הטיפים שיאפשרו לכל אחד לנקות את הדירה הישנה שלו בקלות. הישארו אתנו ותגלו את הטיפים הללו.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע צמוד של אנשים שמנקים בעצמם באופן קבוע את הדירה הישנה שלהם. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשתות החברתיות בנושא. גילינו שמרבית האנשים שפנו אלינו הם תושבי תל אביב שמתגוררים בדירות ישנות שנראות כמו ארמון הודות לניקיון המסיבי שהם עורכים בהן לאורך תקופת המגורים שלהם בדירה. זו ההזדמנות להודות להם על הטיפים שישנו לרבים את החיים.

 

טיפ מספר 1 בכל הנוגע לניקיון של דירה ישנה – תערכו ניקוי דו שבועי

מרבית האנשים עורכים ניקיון מעמיק לבית שלהם פעם בשבוע. במרבית המקרים מדובר ביום שישי שנחשב ליום הניקיונות הישראלי (הלא רשמי). האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שהם עורכים ניקיון בתים באופן דו שבועי. כלומר, פעמיים בשבוע. לדבריהם, כשמדובר בדירה ישנה, צריך להימנע מהצטברות של אבק יותר מאשר בדירה חדשה, מכיוון שככל שממתינים, ניקוי האבק הופך להיות למורכב יותר.

 

טיפ מספר 2 בכל הנוגע לניקיון של דירה ישנה –  תשתמשו בחומרי ניקוי טבעיים

תשכחו מהאקונומיקה ומהבקבוקונים המשפריצים שמבטיחים לכם לנקות את הבית בקלות וללא מאמץ. יש חומרים טבעיים שיש לכל אחד בבית והם מנקים את הבית מבלי להבטיח הבטחות שווא. מדובר בפריטים הבאים:

  • לימון
  • חומץ
  • סודה לשתייה

צריך לשלב את החומרים הטבעיים הללו באופן נכון בניקיון הבית (אתם מוזמנים לערוך חיפוש ולמצוא מדריך שמתמקד בזה). חשוב מאוד לא לרקוח חומרי ניקיון מהחומרים הללו באופן עצמאי, שכן, אתם עשויים לסכן את עצמכם ואת הבריאות שלכם.

 

טיפ מספר 3 בכל הנוגע לניקיון של דירה ישנה –  קשה לכם? אל תתאמצו

יש דירות ישנות שהצטבר בהם לכלוך של שנים. אם זה המצב אצלכם, עדיף שלא תתאמצו. שכן, ייתכן שיהיה צורך בחומרים מיוחדים שאין לכם בבית. אחד האנשים שסייע לנו בכתיבת המדריך ציין למשל שהוא ערך פוליש לרצפות שלו והוא קיבל רצפות שנראות כמו של בית חדש. מדובר כמובן בהליך שמתקיים על ידי אנשי מקצוע שבקיאים בתחום. כך שהטיפ השלישי שלנו הוא כזה: אל תתאמצו אם אתם רואים שאתם לא יכולים להתמודד עם הלכלוך לבד, פשוט תזמינו חברת ניקיון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שציין בפניכם את 3 הטיפים שיאפשרו לכם לנקות את הדירה הישנה שלכם באופן הטוב ביותר. מאחלים לכם שתעברו את ההליך בקלות ותקבלו בסיומו דירה ישנה שנראית כמו חדשה.

אישה מנקה

 

ניקוי כיור
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »