כיצד לשמור על הבית עד שהמדביר מגיע?

מצאתם שהבית סובל ממזיקים ואתם צריכים הדברה, אבל ייקח עוד זמן עד שהמדביר יגיע לרסס? בכל מקרה, להמשיך לחיות בתחושה הלא נעימה הזאת בבית זו ממש לא אופציה, אז הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות בינתיים כדי להקל על עבודת המדביר ולהבטיח הצלחה מלאה בריסוס.

 

ניקיון יסודי, לא רק בפסח

אם אתם יודעים שיש בעיית מזיקים בבית, אחת הדרכים הטובות לעזור למדביר לחסל את הבעיה סופית היא ניקיון יסודי של הבית. חרקים ומזיקים נמשכים לפירורי מזון ולכלוך אורגני, אז ניקיון מלא של כלל האזורים כמו המטבח, השירותים וחללים קטנים מאחורי ארונות, יכול למנוע התפשטות של הבעיה וגם לעזור לכם להכווין את המדביר לקינים. הכוונות נוספת לניקיון ניתן לקבל אצל פרפקט הדברות.
המשפחה מנקה את הבית

סגירה והרחקה של כל המזון

המזיקים מעוניינים קודם כל באוכל שלכם, ובנוסף, חומרי ההדברה שהמדביר יביא איתו עלולים להיספג ולהשפיע לרעה על המזון שבביתכם. עוד לפני ההגעה של המדביר הביתה נקו, מיינו וארזו את ארונות המטבח, במטרה להיפטר מכל מזון פתוח וזמין למזיקים. אם מצאתם מזון שאתם חושבים שנפגע על ידי מכרסמים או חרקים שונים – זרקו אותו לפח, הוא איננו בטוח למאכל ועלול להיות מזיק מאוד לבריאות.

ניקוי שואבי אבק

לא רבים יודעים זאת אבל את שואב האבק הביתי צריך לנקות ביסודיות לפני הדברה. בזמן שאיבת אבק עלולים להילכד בתוכו מזיקים קטנים, תרמילי ביצים, פשפשים ועוד. ניקוי מלא של פנים השואב שלכם יבטיח שאתם לא מחזירים מזיקים הביתה בשאיבה הבאה, אחרי שהמדביר כבר סיים את עבודתו.

טיפול בחיות

הזמנה של מדביר היא תזכורת מעולה לטפל בצרכים הווטרינריים של החיות שלנו. טיפולים כמו אמפולות נגד פשפשים או קולר נגד קרציות מונעים שני דברים: ראשית, הם מונעים ממזיקים לפגוע באיכות החיים של חיית המחמד, ושנית הן מונעות מחיית המחמד להיות נשאית של מזיקים שתופסים עליה טרמפ אל תוך הבית שלנו אחרי ההדברה.

מצאו פתרון לזמני ההדברה

התייעצו עם המדביר שלכם ושאלו אותו מה פרק הזמן האפשרי להדברה עצמה. לעיתים אתם עלולים למצוא את עצמכם מחפשים פתרון למספר שעות, או אפילו ללילה שלם מחוץ לבית. נסו למצוא מקום שאתם יודעים שהוא נקי, או בית שאפשר לעשות בו כביסה לבגדים שאתם לובשים עליכם, על מנת למנוע ׳׳הדבקה מחדש׳׳ של הבית הנקי.

 

לסיכום

נכון, זה ממש לא נעים לשהות בבית שאתם כבר יודעים שהוא סובל ממזיקים, אבל יש מה לעשות: ניקיון יסודי, טיפול בבעלי החיים, ניקיון לשואבי האבק ותכנונים לוגיסטיים להתרחקות מהבית לשעות ארוכות. זו אולי חוויה לא נעימה שלא היינו ממליצים עליה לחבר, אבל עם אסופת הטיפים הזאת, גם אתם תצלחו אותה בקלות ותדעו מה לעשות בזמן שאתם מחכים למדביר.

טיפול לחיות מחמד פרעושים

אישה שואבת את הרצפה
מה היה לנו עד כה?
כמה עולה בדק בית

בדק בית הוא תהליך שבו בודק מוסמך בודק את המצב הפיזי של הנכס, בדרך כלל דירה או בית, לפני רכישתו או השכרה. במאמר נפרט כמה

קרא עוד »