כיצד מתקינים מצלמות אבטחה במבנה?

 מצלמות אבטחה יכולות לסייע בהגנה עלייך ועל רכושך, הן מצליחות לייצר הרתעה שיגרמו לפורצים לפסוח על הבית שלך ולעבור לבית שנראה פחות ממוגן. מצלמות האבטחה יכולות להיות משולבות אזעקה וברגע של תנועה חשודה לשלוח התראה למוקדי האבטחה ואף לייצר צליל מרתיע חזק. כמובן שהן אינן יכולות למנוע בפועל פגיעה באדם כזה או אחר אך הן יאפשרו לזהות את הפוגע או הפורץ. כיום יש מבחר גדול מאוד של מצלמות בסוגים שונים ומחירים שונים, כך שאם אתם מעוניינים לבחור מצלמת בטיחות לבית במאמר זה נענה על איך בוחרים מצלמה והיכן ממקמים אותה?

 

איך לבחור את המצלמה המתאימה?

חברות שונות מציעות מצלמות שונות עם פונקציות כאלו ואחרות, עליכם להחליט מהן הפונקציות שאתם רוצים שיהיו לכם במצלמות וכך תוכלו לצמצם את המבחר, אז אילו סוגי מצלמות יש?

מצלמה נסתרת או מצלמה בולטת? מצלמות אבטחה יכולות להיות מותקנות במקום חשוף או נסתר מהעין, מצלמה נסתרת לרוב תתאים לשימוש בתוך המבנה, בעיקר אם רוצים לעקוב אחר הנעשה בפנים.

מערכת אזעקה דיגיטלית – מצלמה בולטת תתאים בעיקר לעסקים אך גם לבתים שרוצים למגן את עצמם מפריצה, המצלמה תשדר לאורך כל היום ולרוב הנוכחות שלה תרתיע פורצים. היא תמוקם באזורים שיכסו שטחים נרחבים מחוץ למבנה כך שיהיה אפשר לראות תנועה מכל הכיוונים, מצלמות אלו בולטות ובכך עוזרות להרתיע את הפורצים.

מצלמה המצלמת רק בשעות אור היום- ישנן מצלמות המצלמות רק באור יום ובעיקר יתאימו לתוך המבנה עבור עסקים או גני ילדים כאשר רוצים לעקוב אחר המתרחש בתוך המקום עצמו. חשוב לדעת כי מצלמה כזו לא תצליח לסייע בהרתעה מול פורצים כיוון שאינה מתפקדת בשעות החשיכה.

במידה ותרצו מידע נוסף באתר ג'י אס מערכות תוכלו לקבלו.

 

כיצד לבחור חברה עבור התקנת מצלמות אבטחה?

חברה שתבצע את ההתקנה צריכה להיות מספיק מקצועית ובעלת ניסיון, חשוב שתזכרו כי יש הבדל גדול בין חברה המתמחה בהתקנת מצלמות לבתים פרטיים ובין חברה המתמחה בהתקנה בעסקים. חשוב למצוא חברה שתתן פתרונות לצרכים שלכם  ותדע להתאים לכם את המצלמה המתאימה. לרוב חברה מקצועית עבוד עם מספר חברות מצלמות ותכיר את האופציות הקיימות בשוק ותדע לומר מה האחריות המוצעת ומה היא כוללת.

לסיכום, ישנה חשיבות רבה למצלמות האבטחה להרתיע ולהגן מפני פורצים, אך חשוב לזכור כי כל מצלמת אבטחה מביאה איתה את הפונקציות המתאימות לכל מקרה ומקרה. אם רוצים מצלמת אבטחה לתוך המבנה אפשר לקבל אותה עם סאונד או בלי, ברזולוציות שונות וכך גם בנוגע למצלמות החוץ. חשוב לבחור את המצלמה המתאימה ולא פחות מזה לבחור את החברה המקצועית ביותר להתקנת המצלמות, אנו ממליצים לכם להיכנס אל Safety Home לבחירת מצלמה מאנשי מקצוע וקבלת הצעת מחיר מתאימה.

מצלמה

 

מצלמת שלוש מאות שישים
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »