לא כישרון מולד – מה היא הכשרתו של האינסטלטור?

אינסטלאטורים אינם נולדים כאנשי מקצוע שמומחים בתיקון נזילות וסתימות, הם צוברים את התעודה והניסיון שלהם, במהלך אלפי שעות של הכשרה וניסוי וטעייה. אינסטלאטורים דורשים הכשרה בכיתה וגם הכשרה מעשית.

אתם יכולים להשלים תוכנית חינוכית במכללה קהילתית או בבית ספר מקצועי, או להמשיך בתוכנית חניכה עם אינסטלאטור מומחה. קראו מאמר זה כדי ללמוד עוד על ההכשרה הדרושה כדי להפוך לאינסטלאטור.

 

חינוך והדרכה

מכללות קהילתיות ובתי ספר מקצועיים רבים מציעים תכניות אינסטלציה המובילות לתעודות או תארים, כגון שותף למדעים בטכנולוגיית אינסטלציה וחימום. תוכניות אלו מכסות את כל הכישורים הדרושים בהם משתמשים אינסטלאטורים, כגון אלו בייצור, פינוי שפכים, צנרת ותחזוקה ביתית.

יהיה צורך לקבל ניסיון מעשי בעבודה בתחום לפני הגשת הבקשה להיות שרברב מורשה במהלך או לאחר השלמת ההשכלה הפורמאלית.

הכשרת אינסטלטור

הכשרה במהלך העבודה

בעוד שמסלולי קריירה רבים דורשים שנים של לימודים ושכר לימוד יקר, בתחום האינסטלציה תקבל הכשרה תוך כדי העבודה – ותוך כדי השתכרות! שרברבים ואינסטלאטורים מתחילים להרוויח ברמת מתלמד ללא תשלומי שכר לימוד משמעותיים או שהם עמוסים בחוב הלוואות סטודנטים כמו תוכניות לתואר במכללה או באוניברסיטה של ​​ארבע שנים.

חניכות היא שילוב של למידה מעשית ולמידה בכיתה. אמנם זה משתנה לפי מיקום, אבל התלמדות באינסטלציה נמשכת כארבע שנים עם 8,000 שעות למידה. אשר https://www.mrplumber.co.il גאים בניסיון ההשכלתי הזה.

 

תוכניות חניכה

תוכניות התלמדות משלבות למידה בכיתה עם התנסות מעשית. תוכניות חניכים נמשכות בדרך כלל שנה או מספר שנים, וחניכים בדרך כלל מרוויחים שכר במהלך התוכנית. בישראל מציעים תוכניות חניכה יחד עם איגודים אחרים וארגונים שאינם איגודים של אינסטלטורים.

המשתתפים לומדים על שימוש נכון בכלים, ייצור, שיטות צנרת, קריאת שרטוטים, נהלי בטיחות, קודים מקומיים ומתמטיקה בסיסית. עם סיום התלמדות, רובם זכאים לקבל רישיון. אשר מכשיר אותם לעבוד כאינסטלאטורים מדופלמים.

הכשרת אינסטלטור

רישוי

בעוד שהדרישות משתנות, רוב המדינות דורשות מאינסטלאטורים לקבל רישיונות לפני שהם יכולים לעבוד באופן עצמאי. הדרישות האופייניות כוללות ניסיון של שנתיים עד חמש, ומעבר בחינה המכסה טכניקות סחר וקודים לאומיים או מקומיים.

 

עבודת אינסטלציה ירוקה

בנוסף לכל זאת קיימים כיום מסלולי הכשרה המשלבים מימדים של עבודת אינסטלציה ירוקה, אשר מנסה לצמצם ככל הניתן את ההשפעה על הסביבה. בזכות טכנולוגיות חדשות בחיסכון במים וחיסכון בכסף פופולאריות כעת מתמיד.

בחירת קריירה באינסטלציה פירושה שתהיו בחזית ההתקדמות במדעי הסביבה כדי לחסוך במים ולחסוך באנרגיה. אתם יכולים להיות גאים בעובדה שאתם לא רק משפרים את חייהם של בעלי בתים באמצעות סחר באינסטלציה, אלא אתם גם תעזרו להציל את כדור הארץ.

 

לסיכום

אף אינסטלאטור אינו נולד אינסטלאטור מושלם. מדובר בעקומת למידה ארוכה, אשר נמשכת שנים רבות ומצריכה ללכלך את הידיים, בכל יום. האינסטלאטורים של מיסטר אינסטלטור מחזיקים בכל הרישיונות, ההשכלה והניסיון הדרוש לכם ולצנרת שלכם.

הכשרת אינסטלטור

הכשרת אינסטלטור
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »