למה חשוב לדעת שרטוט באוטוקאד בתור בעל מקצוע?

כדי להפוך לאריות בתחומי העיצוב, הבנייה וההנדסה, אי אפשר לשבת בחיבוק ידיים ולצפות שאחרים יעשו זאת עבורנו, אחד מהתחומים הבסיסיים ביותר שחשוב ללמוד כדי להתקדם במקצועות רבים הינו תחום השרטוט. כיום, תוכנת אוטוקאד, היא התוכנה הפופולרית בעולם ההדמיות, היא מאפשרת יצירת שרטוטים בדו מימד ובתלת מימד בנוסף לאינסוף פונקציות נלוות. לפני שאנחנו פונים לקורס מקצועי בתוכנה, מדוע חשוב לשלוט באוטוקאד בתור בעלי מקצוע?

 

לפני הכל: מה זה אוטוקאד?

אוטוקאד הינה תוכנה אמריקאית לשרטוטים דו ותלת מימדיים. באמצעות גרפיקה וקטורית מבוססת, מתארת התוכנה אובייקטים של השתלה מסורתית. בנוסף, ניתן להשתמש באוטוקאד גם כדי לדמות את המראה הכללי של אובייקטים מעוצבים באמצעים גרפיים או באמצעות סריקה. למידה של שימוש יעיל באוטוקאד מהווה כלי שימוש עבור בעלי מקצוע רבים. אילו בעלי מקצוע ייתרמו מלימוד שרטוט בתוכנת אוטוקאד? לפניכם רשימת אנשי המקצוע שעבודתם תתייעל ותשתדרג כתוצאה משימוש איכותי בתוכנת אוטוקאד.

 

אוטוקאד לאדריכלים

כל גורד שחקים התחיל את דרכו כשרטוט דו ממדי או תלת מימדי. רוב השוק האדריכלי משתמש באוטוקאד כתוכנת הדמיה ושרטוט אולטימטיבית עבור מבנים שונים, ערים כבישים ועוד. באמצעות התוכנה יוכל האדריכל לשרטט ביעילות, לעצב ולבנות מסמכים אדריכליים. מעוניינים לעסוק באדריכלות? עליכם לדעת כי  לא לימוד ושליטה בתוכנת השרטוט הבסיסית הזו,לא ניתן להתמקצע בתחום. תוכנת אוטוקאד היא חלק מסילבוס הלימודים של כל מוסד אדריכלות רשמי.

 

אוטוקאד למהנדסים

בתחום ההנדסה התוכנה משמשת הן ליצירת שרטוטים והן להצגת סימולציות. סטודנטים להנדסה יעשו שימוש בכלי ההפקה של המודלים, לצורך יצירת שרטוטים, מפות אמת ודיאגרמות. ואילו מהנדסים הנדרשים לתכנון מדויק וניתוח, ישתמשו בכלי ניתוח הסקיצות. ההבדל בין השימושים השונים שבהפקת מודלים באוטוקאד, עוסקים בבנייה, ואילו הניתוח עוסק במציאת תקלות, טעויות ופגמים בפרויקטים שונים של עיצוב. תוכנת אוטוקאד משמשת מהנדסים גם ככלי בקרת איכות מקצועי, לצורך סיפוק של סימולציות גרפיות כיצד מכונה עתידית תפעל.

 

אוטוקאד למעצבים תעשייתיים

אוטוקאד לתחום העיצוב התעשייתי הינו חלק מחבילת תוכנות ייצור של Autodesk, בין התוכנות הנלוות ניתן למנות את 3ds max ו-Inventor, ביחד הם יוצרים תשתית ליצירת אבי טיפוס של מוצרים מציאותיים. העיצוב התעשייתי כולל תיאום של כל החלקים המרכיבים מוצר: תפקוד, תחושה ומראה חיצוני, תוך הקפדה על כך שהמוצרים יגלמו פתרונות ארגונומיים, מושכי לקוחות וידידותיים למשתמש. באמצעות התוכנה ניתן לשתף חברים ברשתות החברתיות ולקבל משוב על איכות המוצר ומידת הפונקציונליות שלו, מה שמאפשר להבין מה תהיה מידת הפופולריות של המוצר התעשייתי, ואיך ניתן לשפר את ביצועיו.

 

בעלי מקצוע? למדו אוטוקאד, הרווח כולו שלכם

כדי להיות רלוונטיים מספיק בתחום המקצועי שלכם, חשוב לרכוש את כל הכלים המקצועיים לנתינת מענה מלא לכל צרכי הלקוחות. לימוד של תוכנת אוטוקאד הוא אחד הפעולות היותר אפקטיביות בכל מקצוע בו אתם נדרשים לתכנון מוקדם ולשרטוט.

בנייה בתוכנת AutoCAD

בנייה בתוכנת AutoCAD
מה היה לנו עד כה?