למה שווה לקנות מחסן לבית מעודפים ולא חדש

אין עוררין על כך שמחסן לבית, למרפסת או לגינה, הוא פתרון יעיל כמעט לכל בעיית אחסון באשר היא.

אבל, כשאנחנו באים לבצע רכישה נוכל לפעמים להתפעל מהמחירים המופקעים שנקבל בעבור מחסנים בגדלים שונים ופשוט נוותר על כל העניין, או נקנה במחיר הגבוהה.

אבל, עכשיו הגיע הזמן להשכיל ולגלות את סקשן העודפים ויתרונותיו.

חשוב לציין שאולי יש קצת סטיגמה שלילית סביב מחלקת העודפים בחנויות השונות, אבל כשזה מגיע לריהוט וכלי בית, ההפך הוא הנכון. עודפים זו בעצם המחלקה שהמוצרים בה פשוט לא הספיקו להימכר מסיבות שונות, אבל לא בהכרח בגלל שמדובר בפריטים פחות פופולריים. בואו נגלה בדיוק איך הגענו למסקנה הזו.

 

היצרן

קודם כל, מאד תלוי על איזו מחלקת עודפים אתם מסתכלים. אם מדובר ביצרן או יבואן מאד ידוע או מומחה בתחומו, דעו לבטח שכל מוצר שנמכר תחת דגלם נבחר בקפידה רבה ולכן גם מחסן מבית איי די גרדן הוא מחסן איכותי ומוצלח. בעצם, מה שהורג לנו את הקניה המשתלמת במקרה הזה, זו רק הדעה הראשונית והמוטעית סביב עודפים.

כל מה שצריך לעשות זה פשוט לגשת לאנשי הצוות בחנות, או לשאול דרך האתר, ולקבל את דעתם המקצועית וכך תדעו בדיוק מה איכות המחסנים בעודפים.

 

המחיר

ובכן, מדובר אולי על היתרון הטוב ביותר בקניית מחסן במחלקת עודפים. רוב המוצרים שמגיעים למחלקה זו מחירם מוזל בהתאם, היות ומדובר ממש בפריטים האחרונים שנותרו בקולקציה כלשהי, או מסוג כלשהו. לכן, בעצם אנחנו מקבלים מוצר מהשורה הראשונה אבל במחיר הרבה יותר מוזל ומשתלם.

כמו כן, זכרו שמחלקת עודפים יכולה לסייע לנו גם במוצרים משלימים למחסן, כמו תשתית רצפה, מדפים, תאורה וכדומה. לרוב, מוצרים אלו הם מן הסתם פחות יקרים מהמחסן עצמו ולכן רכישתם ממחלקת עודפים יכולה להיות אפילו יותר משתלמת.

 

מטרת השימוש

גם מטרת השימוש שלנו במחסן היא אלמנט שמאד חשוב לקחת בחשבון כשנבוא לרכוש אותו. לפעמים, מדובר בשימוש הבסיסי ביותר, של אחסון פריטים מינימלי, או בלי הצורך בהתאמת עיצוב אישי. במקרה כזה ואחרים, אין שום סיבה להימנע ממחלקת העודפים, אשר נצא ממנה בזול אבל עם מוצר איכותי.

לעומת זאת, אם אנחנו צריכים מוצר עם התאמה אישית, שינויים, גודל מסוים ועוד, יכול להיות שפשוט לא נמצא את מה שאנחנו רוצים במחלקת עודפים ולכן יהיה עלינו לפנות לאחראים בחנות, על מנת לקבל הצעת מחיר והתאמה של המחסן למטרות שלנו.

 

לסיכום

בעת רכישת מחסן לבית שלנו, מומלץ ביותר להציץ גם במחלקת העודפים. במידה ומדובר ביצרן שאנחנו סומכים עליו, נדע לבטח שמדובר במוצרים איכותיים לא פחות, שפשוט לא הספיקו להימכר. כמו כן, לעיתים נוכל למצוא במחלקה זו מחירים מוזלים ואפילו מוצרים משלימים למחסן שלנו.

מתחם אחסון

 

שטח אחסון
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »