7 טיפים למציאת אינסטלטור לצורך התקנת דוד שמש

התקנת דוד שמש בבית היא דרך חסכונית כדי לקבל מים חמים ולחסוך בחשמל. המאמר יפרט 7 טיפים למציאת אינסטלטור לצורך התקנת דוד שמש.

 

1 – אינסטלטור בעל מוניטין

כדי למצוא אינסטלטור טוב להתקנת דוד שמש צריך בראש ובראשונה למצוא אדם מקצועי בעל מוניטין שיש לו הבנה בכל הקשור לדודי שמש על כל סוגי הגגות. למשל, התקנת דוד שמש על גג רעפים מחייבת בקיאות.

התקנת דוד שמש על גג רעפים

2 – אינסטלטור עם ניסיון

במידה ואתם עושים שיפוץ בבית תוכלו להתייעץ עם קבלן השיפוצים ולקבל המלצה חמה על אינסטלטור עם ניסיון להתקנת דודי שמש. גם אנשי מקצוע שאתם מזמינים כמו חשמלאי או גנן יוכלו להמליץ על אינסטלטור מנוסה. בנוסף, תוכלו לקבל המלצות באתרים של בעלי מקצוע המדורגים על ידי הגולשים. המלצות נוספות באתר טופ דודים. ככל שלאינסטלטור יותר ניסיון כך הוא יוכל לפתור בעיות בדרכים יצירתיות ואף ימנע תקלות במהלך התקנת דוד השמש.

 

4 – למצוא אינסטלטור עם הסמכה

הרבה אנשים מציגים את עצמם כאינסטלטורים אך הם לא באמת בעלי הסמכה לעסוק במקצוע. לפיכך, מומלץ לבדוק שלאינסטלטור יש הסמכה מטעם משרד העבודה לעסוק בהתקנת דודי שמש.

 

5 – השוו מחירים של כמה הצעות מחיר

לפני שאתם מזמינים אינסטלטור להתקין דוד שמש בקשו לפחות 3 הצעות מחיר מאינסטלטורים שונים והשוו את התעריפים להתקנת דוד שמש. בממוצע התקנה כזו עולה בין 700-1,000 ₪ ויכולה לעלות גם 1,200 ₪ כשמדובר בהתקנת דוד על גג רעפים. כדי להוזיל עלויות מומלץ להזמין דוד שמש עם קולטים כולל התקנה. ברגע שמזמינים לחוד את הדוד, לחוד את הקולטים ולחוד את ההתקנה המחיר יהיה הרבה יותר יקר ולכן עדיף לבצע עסקת חבילה הכוללת הכל.

למצוא אינסטלטור עם הסמכה

6 – בקשו אחריות על העבודה ועל דוד השמש

רוב האינסטלטורים מעניקים אחריות של כ-4 שנים על דוד שמש בחפיפה לאחריות היצרן של הדוד אותו הם מתקינים. יחד עם זאת, האחריות יכולה להיות חלקית או מלאה. אחריות חלקית כוללת תקלות במיכל הדוד ובציפוי האימייל של הדוד. כל מה שקשור בבלאי יעלה כסף. לעומת זאת, אחריות מלאה כוללת גם בלאי וגם את גוף החימום וכל דבר אחר.

 

7 – מצאו אינסטלטור זמין

אם אתם מתכננים להתקין דוד שמש לא תצטרכו אינסטלטור דחוף ותוכלו לקבוע תאריך המתאים לכם. על אף זאת, אם הדוד שלכם התפוצץ ואתם חייבים התקנה דחופה תצטרכו למצוא אינסטלטור זמין שיגיע אליכם תוך זמן קצר עם הדוד. לפיכך, מומלץ להכין רשימת טלפוני חירום של בעלי מקצוע אמינים שיסייעו לכם בשעת חירום ובשעות לא קונבנציונאליות. לסיכום, אינסטלטור הוא גם איש מקצוע שיפתור לכם בעיות של סתימות, הצפת ביוב, דליפות מהגג, איתור נזילות, התקנת כלים סניטריים וכמובן בעיות בדוד השמש.

למצוא אינסטלטור עם הסמכה

למצוא אינסטלטור עם הסמכה
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »