מהי ביובית ובאילו מקרים צריך להשתמש בה

כולנו, מתישהו, היינו צריכים להתמודד בחיים עם תקלות קצת פחות נעימות, דוגמת סתימה בביוב.

לרוב אם זה משהו נקודתי אפילו אנחנו נוכל לטפל בכך, או שנצטרך עזרת אינסטלטור לתיקון צנרת.

אבל, אם אנחנו שמים לב שישנה בעיה שממשיכה לחזור על עצמה, הגיע הזמן לשים לב לדגל האדום.

לעיתים אנחנו חסרי אונים בפני בעיות רחבות ומקיפות כמו בעיות ביוב, חשמל וכדומה. כאשר מדובר בנושא התשתיות, אם הבעיה חוזרת על עצמה, אז היא כבר לא רק אצלנו וכנראה יש עוד אשר סובלים ממנה. אבל, במקום להקטין ראש ולהשאיר את הניחוש לרשויות המקומיות, תוכלו לטפל בבעיה כבר עכשיו, על ידי התראה. במידה וזו בעיה אזורית, אתם או הרשות המקומית, תוכלו להזמין את שירותיה של ביובית.


מהי ביובית

ביוביות היא בעצם כלי רכב גדול למדיי, אשר מטרתו היא גם לפרוץ סתימה מאד גדולה בביוב, וגם לבצע שאיבה של הסתימה. כמו כן, בהתאם לבעיה הספציפית, אותו הרכב יכול להכיל כלי עזר נלווים שיעזרו בפתירת המחדל. הכוח העצום של המשאית הזו היא בין היתר מה שמסייע לפתור את הבעיה, דבר שאינסטלטור רגיל לא היה יכול לבצע לבד.

 

מתי נזדקק לביובית

כאשר ישנה פסולת רבה בביוב אז נוצרת סתימה מאד מהותית באזור מסוים. הסיבה שלא כל אינסטלטור יכול לבצע את הפריצה היא כי כאשר מדובר בהיקף כל כך גדול צריך כלי מאד חזק לבצע את השחרור. כמו כן, סביר כי לא מדובר אך ורק בנו, אלא בניקוז פסולת בהיקף יחסית רחב. משמע, עבור מספר רב של דיירים באזור מסוים נסתמה הצנרת עקב השלכת פסולת לא תקינה.

נוכל לראות את השימוש בביובית נפוץ מאד בעיקר בתחום המסעדנות, הבנייה, וכמובן גם אצל לקוחות פרטיים באזורי מגורים. הביובית נותנת פתרון מהיר לבעיית ביוב וכמובן לבעיית הריח שהסתימה מביאה עמה.

 

מתי נוכל לקבל שירותי ביובית

חשוב להבין שבגלל התדירות בה נוצרות סתימות ברחבי הארץ, עקב השלכת פסולת לא תקינה לביוב, אז שירותי ביובי מסופקים בכל רחביה ובעיקר במרכז הארץ היות וענף המסעדנות הוא נרחב, כמו גם השיפוצים המקיפים בתחום התחבורה הציבורית החדשה.

חשוב לציין שאין להקל בחשיבות של שירותי הביובית, היות שכל דרך אחרת לפתיחת הסתימה אינה יעילה באותה המידה ואי טיפול כלל מהווה סכנה עצומה לאזור כולו. התפרצות הביוב יכול להוות סכנה ממשית לחיי אדם, כמו גם מפגע תברואתי.

 

לסיכום

כשאנחנו רואים שישנה בעיה חוזרת בביוב שלנו ואפילו של הדיירים השכנים, חשוב להזעיק את שירותיה של חברת שניר והביוביות שלהם. ביובית היא משאית גדולה וחזקה אשר משחררת סתימות ושואבת את הפסולת שנצברה. את שירותיה ניתן לקבל בכל רחבי הארץ וכמובן במרכזה, בהתאם לדרישה.

איש אינסטלציה

 

פקק ביוב
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »