מהם מחירי עבודות האינסטלציה השונות?

שירותי אינסטלציה הם שירותים מבוקשים בכל בית, בין אם מדובר על שיפוץ ובין אם על בעיות יום יומיות המחייבות תיקון. המאמר יפרט את הסיבות להזמנת אינסטלטור והמחירים של העבודות השונות שהוא מבצע.

 

אילו שירותי אינסטלציה תצטרכו?

במהלך השנים קורים מקרים שונים כמעט בכל בית שמחייבים שירותי אינסטלציה. השירותים כוללים החלפת ניאגרה, החלפת ברזים, התקנת כיורים ואסלות, החלפת סנן מים, החלפת סיפון, פתיחת סתימות בכיור ובשירותים, פתיחת סתימות בביוב, איתור רטיבות, החלפת צנרת, תיקון צנרת ועוד.

לכל שירות יש מחיר קבוע בתוספת מע"מ. לדוגמה, תיקון ניאגרה ינוע בין 600-300 ₪, החלפת ברז תעלה כ-300-250 ₪, פתיחת סתימה בעזרת ביובית תעלה בין 850-550 ₪. כדי להתמצא במחירי עבודות האינסטלציה השונות ראו מחירון עבודות אינסטלציה עדכני.

אינסטלציה

הסיבות להזמנת אינסטלטור דחוף

בהרבה מקרים הדיירים שחוזרים הביתה מחופשה מגלים שהבית שלהם מוצף בביוב. זה יכול לקרות בבית חדש או ישן כתוצאה מחסימה של אבנים בביוב, כתוצאה מנזילה אצל השכן מלמעלה ומסתימת הביוב. מדובר על מראה קשוח המלווה בריח רע שבגינו יש להזמין אינסטלטור S.O.S.

גם כשמגלים נזילת מים מהקירות, קילוף הטיח בקירות וגבשושיות של הסיד, סימן שמדובר בנזילה פנימית של הצנרת שמחייבת איתור וטיפול דחוף. במקרים אחרים כמו החלפת כלים סניטריים או החלפת חלקים ושיפוץ, תוכלו להזמין אינסטלטור מראש ללא דחיפות.

 

מהם מחירי עבודות האינסטלציה השונות?

על מנת לדעת מהם מחירי האינסטלציה השונים יש לערוך סקר בין האינסטלטורים ולבדוק שהם אנשי מקצוע אמינים שאינם גובים תשלום מוגזם. כדי לקצר את הדרך ניתן להיכנס לאתרים של אנשי מקצוע שעשו את העבודה בשבילכם ובהם מוצגים מחירונים המבוססים על מדגם שנערך בין האינסטלטורים ברחבי הארץ על פי סוג העבודה.

מדובר על מחירון ממוצע שבפועל יכול לחרוג במידה קטנה ולהשתנות בהתאם לסוג העבודה והאזור בו תזדקקו לשירות המבוקש. בנוסף, מדובר על מחירון שמתעדכן בכל שנה ואף לפני כן ומייצג את רוב האינסטלטורים.

אינסטלציה שונות

כיצד תמצאו אינסטלטור איכותי?

כדי למצוא אינסטלטור מקצועי ואמין צריך המלצות. את ההמלצות ניתן למצוא באתרי אנשי המקצוע שמדורגים על פי המלצות הגולשים. כלומר, במקום לעבור בין אינסטלטור אחד למשנהו, אתרים אלו מקבצים את הדירוגים של אנשים שקיבלו שירותים דומים מאינסטלטורים ברחבי הארץ.

בנוסף, תוכלו למצוא באתרים אלו גם אינסטלטורים המעניקים שירותי חירום בלילה או בשבתות. יש לקחת בחשבון שהמחיר עולה כשמדובר על שירותי חירום, דבר שמקובל אצל כל אנשי המקצוע.

 

היזהרו ממתחזים

לאינסטלטורים אין תעודות או רישיונות שהם יכולים להציג בפני הלקוחות ולכן המלצות באתרים שציינו ומאוזן לפה מאוד חשובים. לא מעט חאפרים המתחזים לאינסטלטורים מפרסמים מחירים זולים כדי לקבל את העבודה ולבסוף מסתבר שהם אינם מבצעים עבודה מקצועית.

אותם חאפרים גם יכולים לקבוע מחיר מסוים וכשהם יגיעו לביתכם המחיר יעלה כי ימצאו שהבעיה נובעת ממשהו שכלל לא מצריך תיקון וכד'. לסיכום, המחירונים וההמלצות באתרים של אנשי מקצוע יסייעו לכם בבחירת האינסטלטור הנכון.

עבודות שרברבות

עבודות שרברבות
מה היה לנו עד כה?