מהן התקלות שיכריחו אתכם להזמין אינסטלטור

אינסטלציה הוא תחום מורכב ואת רוב התקלות שבו, לא תוכלו לפתור לבד. ישנן תקלות שמצריכות טיפול מיידי, כמו פיצוץ צינור בבית או תקלות שאפשר לטפלן בהן יותר מאוחר. עם ישראל אוהב לחסוך בכסף ובמרבית המקרים ננסה לטפל בעצמנו בתקלה, אך אם תעשו יותר נזק מתועלת המחיר שתשלמו בסוף יהיה הרבה יותר גבוה ולכן עדיף תמיד לדבר עם מומחה.

 

תקלות שמצריכות אינסטלטור

התקלה הראשונה והנפוצה ביותר היא דליפה מצינורת הברזים, בדרך כלל מספיק לחזק את הברז באופן עצמאי אך אם מדובר בהחלפת הברז, כאן נכנס האינסטלטור לתמונה. אפשר לחפש אינסטלטור בגוגל עבור כל עיר ולקבל רשימה מפורטת, למשל, אינסטלטור באשדוד. תקלה נוספת היא סתימה שיכולה להיות בשירותים או בכיור, כאשר גם כאן ניתן לפתור עצמאית עם פומפה אך אם הסתימה ממשיכה, האינסטלטור יכול להשתמש בחוטר שיגיע רחוק מאד עד לאזור הסתום. בעיה נוספת, הדורשת פתרון מיידי היא נזילה וכאן אי אפשר לפתור עצמאית ויש לקרוא לאינסטלטור בדחיפות.

 

מכשור מתקדם

לאינסטלטורים היום יש הרבה יותר כלים טכנולוגיים כדי לפתור בעיות, למשל, מצלמות תרמיות שניתן להגיע איתן לטווחים ארוכים כדי לאתר את מקום הנזילה וגם איתור הנזילה באמצעות גז, בנוסף, למצלמות התרמיות. עוד מכשור, הינו המחפרון שניתן באמצעותו להחליף צנרת קיימת או להתקין צנרת חדשה. רק אינסטלטור בעל רישיון למחפרון יכול לבצע עבודה מסוג זה. הכלים המשוכללים הללו הם בנוסף לחוטר המסורתי שיכול להגיע למרחק גדול מאד כדי לפתוח סתימה שלא ניתן לפתוח אותה עם פומפה.

 

התקנת צנרת

התקנת צנרת או החלפתה צריכה להתבצע על ידי אינסטלטור מוסמך בלבד שעובד עם צנרת שיש לה תו תקן, וזאת כדי לא להסתכן בנזילות מיותרות .מומלץ שכל החלקים המרכיבים את הצנרת (צינורות+ חיבורים) יהיו מאותה חברה וכמובן חלקים מקוריים. אם מדובר בבית ישן שבו יש להחליף את צנרת המים, למשל באמבטיה, מומלץ להחליף גם את הצנרת של הביוב מכיוון שגם היא ישנה ויכולה לגרום לתקלות וסיבוכים אף על פי שהחלפתם את צנרת המים.

 

לסיכום

מי מאיתנו לא נתקל בבעיה שמצריכה אינסטלטור? ישנן בעיות דחופות שיצריכו אתכם לקרוא לאינסטלטור באמצע הלילה או ביום שבת ולשלם תעריף גבוה וישנן בעיות שסובלות דיחוי וניתן באופן זמני לטפל בהן בצורה עצמאית. בכל עיר תמצאו רשימה כמעט אינסופית של אינסטלטורים ולכן כדי לקרוא המלצות ולבחור מישהו שאתם בטוחים שהוא אמין ומקצועי וגם גובה מחיר ממוצע. תקלות נפוצות שיכריחו אתכם להזמין אינסטלטור הם: נזילה מצנרת המים, דליפה מצינורות הברזים, סתימה בכיור או בשירותים או גם באמבטיה. לאינסטלטור מכשור מתקדם רב המאפשר לו לאתר נזילות בצורה מקצועית כמו מצלמות תרמיות או גז וגם מחפרון כדי להתקין צנרת חדשה או להחליף צנרת קיימת.

טכנאי
טכנאי

 

נותן שרות
מה היה לנו עד כה?
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »
10 טיפים למניעת נזילות

נזילות עלולות לגרום לנזק משמעותי לביתכם, ולהוביל לתיקונים יקרים ואף לסכנות בריאותיות. חשוב לנקוט באמצעים יזומים כדי למנוע נזילות, עוד לפני שהן מתרחשות. במאמר זה,

קרא עוד »