מה הוא קידוח פיאזומטר?

מי מכם שמתגוררים או עובדים באזור שבו מתבצעות עבודות בנייה שונות וודאי שומעים לא מעט על הפיאזומטר (בדיוק כמונו). השיח הער על המכשיר הזה גרם לנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק במה מדובר ולמה מבצעים את ההליך. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל הפרטים שרציתם לדעת.

 

בואו נכיר את הפיאזומטר

בירור קצר שערכנו בנושא הבהיר לנו כי הפיאזומטר הוא בעצם צינור מחורר שנמצא בקידוח צר קוטר. הצינור המיוחד הזה משמש לניטור של כל מיני דליפות שיצאו מתוך מכלים של נוזלים שונים. הקידוח הזה נעשה במטרה לבצע ניטור של מי התהום ולברר את האיכות שלהם.

קידוח הפיאזומטר נקרא גם קידוח ניסיון והוא מאפשר לבצע מדידה מדויקת של מפלס מי התהום שנמצאים במקום הבנייה. יחד עם זאת, נעשית במקום גם שאיבה ודיגום של מי התהום. במקרים רבים משתמשים בקידוח פיאזומטר כדי לנטר דליפות בתחנות דלק שונות. שכן, יש לבצע מדידה ולבחון את הנוכחות של אדי הדלק באוויר או בקרקע.

קידוח תצפית ופיאזומטר

מי מבצע את הקידוח?

קידוחי פיאזומטר מתבצעים אך ורק על ידי חברות שמנוסות בתחום. אם הגעתם לכאן במטרה לקרוא פרטים אודות חברות מומלצות, כדאי שתדעו שעליכם להיכנס אל הכתובת הבאה: https://geotest.co.il. ראוי לציין כי המדריך הנוכחי עוסק במידע כללי אודות הקידוח המדובר. כך שאם אתם רוצים לקרוא פרטים מקצועיים יותר, עליכם להיכנס אל הכתובת שלעיל ולקרוא את כל המידע המעמיק אודות קידוח תצפית ופיאזומטר.

 

בחירה בחברת קידוחים מומלצת – הבחירה הנכונה

שמענו לא פעם על מקרים שבהם בוצעו קידוחי פיאזומטר באופן שגוי. הדבר הוביל לפגיעה במי התהום ובאדמה שהייתה מסביב. המקרים הללו גרמו לנו להבין כי עלינו להציג בפני המתעניינים בנושא את החשיבות שבבחירת חברה מומלצת בתחום.

חשוב מאוד שתערכו בירור אודות החברה שמבצעת את ההליך אם אתם מתכננים לבצע קידוחים מסוג זה או שאלה מתקיימים בקרבת מקום המגורים שלכם. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% בכך שההליך מתבצע באופן מקצועי.

קידוח תצפית ופיאזומטר

איך אפשר להגיע אל חברה מומלצת ומוסמכת בתחום?

לא נשאיר אתכם ללא מידע חיוני אודות הגעה אל חברה מומלצת ומוסמכת בתחום הקידוחים. נאמר לכם בקצרה כי אתם יכולים לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת שיאפשר לכם להגיע אל החברה הכי טובה בתחום. ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל לאחר שתערכו את החיפוש הבא: "ביצוע קידוח פיאזומטר". אם החיפוש הזה לא יספק אתכם, תמיד אפשר לבקש חוות דעת מצד גורמים מנוסים בפורומים שעוסקים בתחום הבנייה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הוא קידוח פיאזומטר. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה הדרושה, כך שעליכם רק להעביר אותה הלאה לכל דורש או ליישם במידה ואתם מתכננים לבצע הליך שכזה. נאחל לכם שתפעלו נכון ושיהיה בהצלחה.

קידוח תצפית ופיאזומטר

קידוח תצפית ופיאזומטר
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »