מציאת איתור נזילות במחיר הכי זול

לפעמים לצערנו קורים גם דברים לא נעימים, כמו נזילה בבית הפרטי שלנו. נזילה יכולה לנבוע ממספר סיבות, וליצור בעיות שונות שעלולות להתפתח למשהו חמור אם הן לא מטופלות בהקדם האפשרי. מה עושים כשיש נזילה? למי כדאי לפנות? כל הפרטים במאמר זה.

 

איך ניתן לאתר נזילות?

לא עוד צריך לבצע ניחוש מושכל ולקוות שהאזור בו האינסטלטור מחליט לחצוב הוא אכן אזור הנזילה. כיום, ישנם פתרונות טכנולוגיים שונים המאפשרים לנו לאתר נזילות בתוך השטח הפרטי שלנו עם מינימום פגיעה ברכוש. לדוגמא:

איתור נזילות

מצלמה טרמית

ישנה אופציה להשתמש במצלמה טרמית עבור איתור נזילות בתוך הבית, ללא צורך להרוס שום קיר או מחיצה. המכשיר פועל כך: מזרימים מים חמים (לא ניתן לבצע פעולה זו עם מים קרים) בצינורות הבית, ומשתמשים במצלמה בכדי לעקוב אחרי הזרימה ולראות היכן מופיע כתם של מים חמים – מה שיצביע על מיקום מדויק של הנזילה. שימוש במנומטר – שעון לחץ – יוכל לעזור לבצע הערכה יותר מדויקת של מקור הנזילה.

 

חיישן גז

עבור איתור מקור הנזילה שאנו חושדים שמגיע מהגינה הפרטית שלנו, ניתן להשתמש בחיישן גז. מה הוא עושה? המכשיר מסוגל להצביע על עומק הנזילה – בעומק של עד 12 מטרים בפנים האדמה, מה שנותן לו יתרון מסוים מעל המצלמה הטרמית ומכשיר אקוסטי, אשר לא מסוגלים לאתר נזילות עומק. איתור נזילה באמצעות חיישן גז מאפשרת גם לאתר נזילה בטמפרטורה נמוכה – כלומר גם בתוך הבית כאשר אין בנמצא מים חמים (לעומת מצלמה טרמית שמחייבת מים חמים עבור ביצוע האיתור).

 

כמה זה יעלה לכם?

בשביל לתקן את הבעיה ומהר, תצטרכו להזמין בעל מקצוע. כמה יעלה לכם ביקור, וסוג טיפול מסוים? איגדנו עבורכם את המידע על סוגי השירותים הפופולאריים ביותר בכדי שתוכלו לבצע השוואת מחירים לאיתור נזילות:

  • איתור נזילה ברצפה יעלה 1,400-2,100 ש״ח
  • איתור נזילה בסיסי עם מצלמה טרמית יעלה 1,300-1,800 ש״ח
  • איתור נזילה בתקרה יעלה 1,500-2,100 ש״ח
  • איתור נזילה בקיר האמבטיה ללא תיקון הקיר  1,500-2,100 ש״ח
  • איתור נזילה באמצעות חיישן גז – 1,700-2,100 ש״ח
  • מחיר ביקור אינסטלטור 200-500 ש״ח
  • ייבוש תת רצפתי יעלה בין 70-120 ש״ח למ״ר

איתור נזילות

בצעו מחקר מקיף

בכדי לוודא שאתם מכניסים הביתה איש מקצוע רציני שיעזור לפתור את הבעיה בקלות, בצעו מחקר מקדים: בחרו באיש מקצוע בעל שנות ניסיון רבות, שמתמחה בבעיה שלכם, שמכיר את כל הפתרונות הכי חדישים וחסכוניים עבורה, שידע להמליץ על הטיפול הטוב ביותר מבלי לקרוע את הכיס או להרוס את הקירות. מחקר מקדים יאפשר לכם לקבל טיפול מצוין ולסדר את העניין מהר, לפני שהמים מצליחים ליצור נזק, עובש וכדומה.

 

לסיכום

כשזה מגיע לנזילות, כדאי לפעול בזריזות כדי לא ליצור נזק משמעותי לבית ולרכוש. ישנן מספר דרכים לבצע איתור נזילות ללא הרס ושווה לכם להכיר און לפני שאתם מרימים טלפון לאינסטלטור.

איתור נזילות

איתור נזילות
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »