מתי יש לקחת שירותי ביובית והאם השירות הזה הוא לעסקים או אנשים פרטיים

ביוב זה עסק מסריח, מרתיע ומאוד מבלבל בכל הנוגע לאופן ההתמודדות עם תקלות הקשורות בו. שתדעו, הכלי הראשון שמשמש עובדים הפותרים תקלות ובעיות ביוב הוא הביובית. משאית גדולה שיכולה לנקז נזילות, לפתוח סתימות ובכלל – מספקת פתרונות רבים. זה אמנם נשמע מפוצץ ולא הגיוני, אך כל אחד יכול להזמין את שירותי הביובית.

 

שירותי הביובית

הביובית היא משאית גדולה שמזוודת במגוון כלים לפתירת תקלות ביוב. משאבות חזקות וצינורות עבי – נפח, מיכל שאיבה ואמצעי מיפוי. כפי שניתן להבין, תקלות הביוב שבגללן מזמינים ביובית יכולות לקרות בכל מקום ובכל זמן. אין הבדל אם אתם בעלי עסק פרטי, ציבורי או דיירים שיש להם בעיה במערכת הביוב של ביתם. כל אחד יכול לשכור את שירותי המשאית הזו, ומיד בהמשך נבין ביחד מהן התקלות הצפויות ולמה הן לא סובלות דיחוי.

 

ניקוי הביוב

אם ביום בהיר אחד, התחלתם להריח ריח חריף של ביוב בקרבת העסק שלכם או ממערכת הביוב של הבית שלכם, ז הזמן להזמין ביובית ולנקות את קו הביוב. איך זה מתבצע? מחדירים את צינור הביובית לאחד מפתחי הביוב של הבית או העסק, ומפעילים את זרם המים. זרם המים החזק שוטף את כלל המערכת בלחץ גבוה, לוקח איתו את הלכלוכים שהצטברו והחלו להעלות ריח ושוטף אותם למערכת הביוב האזורית שלכם.

 

פתיחת סתימות

ניקוי מערכת הביוב בהחלט מהווה פתרון מהיר לפתיחת סתימות קלות במערכת הביוב. כשמדובר במערכות ביוב גדולות ומורכבות יותר, בין עם של עסק מזון או בניין מגורים, ככל הנראה הסתימה תהיה "עקשנית" יותר. ביובית, כמו שהיא יכולה להשתמש בזרם מים בלחץ גבוה, המשאבה יכולה לעבוד על הכיוון ההפוך ולשאוב באמצעות ואקום את כל השאריות שיש במערכת הביוב שעלולות לגרום לסתימה המדוברת.

 

יתרונות נוספים בשירותי ביובית

כפי שאמרנו בהתחלה, יש יתרונות רבים לביובית. מעבר למה שציינו כעת, ישנם יתרונות נוספים בעקבות פעולות השאיבה והניקוי. הביובית יכולה לספק צילום לקווי הביוב בהן מתבצע הניקוי, ניקוי שורשי שיחים ועצים שעלולים להיות הגורם לסתימה ושימור ותחזוקה של קווי הביוב.

 

מה עושים עכשיו

השלב הבא והיחידי הוא לעשו תסקר שוק ולבחון מי היא החברה המנוסה ביותר שאתם יכולים להשכיר את שירותיה ומהי מידת הזמינות שלה. ביובית היא אמנם שם שמאתר כלי רכב נייד ונוח, אך זוהי משאית מרובת מערכות שיש לתאם מראש את הגעתה, וגם ליידע את השכנים בקרבת המקום. הדבר הגרוע ביותר שאפשר לעשות הוא להתעכב עם הטיפול בבעיית הצנרת. אינסטלטור יכול לפתור בעיות צנרת קטנות באמצעות הספירלה לפתיחת סתימות, אך כשזה מגיע לעומק הצנרת, אל תשתהו. חפשו, צרו קשר ושמרו את המספר של ספק שירותי הביובית.

 

בִּיוּב

בִּיוּב
מה היה לנו עד כה?