מתי נצטרך לצלם את קווי הביוב?

דליפה בקווי ביוב? יש לטפל בזה באופן מיידי. חילחול הביוב לאדמה עלול לפגוע במי התהום ולזהם אותם ואם מדובר בפיצוץ בתוך מבנה אין צורך להרחיב את הדיבור על כמה שהעניין עלול להיות לא נעים. על מנת לטפל בבעיה במהירות וביעילות יש צורך לאתר את המקום המדויק שבו מתרחשת הדליפה. צילום קווי ביוב באמצעות מצלמה מיוחדת תאתר את הפגיעה או הנזק לצינור ויכולה אף לגלות את הסיבה לכך על מנת שנוכל להמנע מן התקלה בעתיד. סטופליק הינם מומחים לאיתור נזילות בקווי ביוב באמצעות מצלמות מיוחדות וציוד משוכלל נוסף.

 

נזק לקווי ביוב

נזק לקווי ביוב יכול להגרם עקב אסון טבע כגון רעידות אדמה או פגיעה ישירה בזמן מלחמה, והוא יכול להגרם בגלל בלאי, הרכבה לא נכונה, סתימת הצינור או תיקון רשלני. כך או אחרת, פגיעה בצינור ביוב צריכה לקבל מענה מיידי ולא רק בגלל אי הנעימות, אלא בגלל הזיהום הסביבתי שהוא גורם באדמה והמפגע התברואתי שהוא יוצר. ספוטליק הינם מומחים בתחום איתור נזילות במצלמה תרמית ויבצעו זאת באמצעים טכנולוגים מתקדמים ללא גרימת נזק נוסף לצינור.

 

מתי נצטרך לצלם את קווי הביוב?

במידה ולא ניתן לאתר את הנזילה או הסתימה בעזרת העין או בעזרת האף והיא נסתרת וחמקמקה, אנו נעניק לכם שירותי צילום קווי ביוב אשר אינם גורמים נזק נוסף לצינור ומאתרת בדייקנות רבה את איזור הסתימה או הדליפה ובכך מאפשרת לנו לתקן אותה ביעילות ובמהירות.

 

קצת עלינו

חברת סטופליק הוקמה על מנת לתת מענה מקצועי ואמין לסובלים מבעיות של נזילת מים בתוך המבנה. האמצעים הטכנולוגים המתקדמים שלנו מאפשרים איתור מדוייק של מקור הנזילה על מנת לחסוך לכם כסף ועצבים רבים. במהלך האיתור איננו מבצעים שבירת קירות ואיננו גורמים כל נזק למבנה אלא נעזרים במצלמות ובגלאי נזילות באמצעות מכשור אקוסטי. אנו מפיקים דוח"ות מפורטים של איזור הנזילה וכוללים גם תצלום אינפרא אדום על מנת שתוכלו להציגם בבית המשפט ומול חברות הביטוח.

 

הציוד המתוחכם שלנו

איתור נזילה או סתימה יתבצע לרוב באמצעות מצלמה תרמית אשר מוחדרת לתוך הצינור בקוטר מתאים ומשדרת תמונת אינפרא אדום המודדת הפרשי טמפרטורה, איזורים חמים יותר בצינור מצביעים על לחות מצטברת ושם בדרך כלל תהיה הנזילה. במידה ומסיבה כלשהיא לא ניתן להשתמש במצלמה תרמית או לצינורות בעלי קוטר קטן ניתן להכניס סיב אופטי, או להשתמש בגז ידידותי ולא מזיק אשר ריכוזו יימדד לאיתור הסתימה או הדליפה.

 

לסיכום

דליפה או סתימה בקווי ביוב דורשים טיפול מיידי על מנת למנוע זיהום סביבתי ומפגע תברואתי. סטופליק מומחית באיתור נזילות וסתימות במכשור מתקדם אשר אינו גורם נזק נוסף לצינור ומאפשר איתור מהיר ויעיל של הנזק שנגרם לצינורות הביוב.

קווי ביוב

קווי ביוב
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »