ניקיון לאחר טיפול בדוד המים – איפה חובה להתמקד?

נזילות מדוד המים הן נפוצות ויש לטפל בהן כמה שיותר מוקדם. המאמר יפרט היכן חובה להתמקד בכל הקשור לניקיון לאחר טיפול בדוד המים.

 

נזילות מדוד המים

דוד המים עלול לנזול כאשר הוא סתום, שחוק או כתוצאה מבלאי. השסתומים בין הצנרת לדוד מפתחים נזילות כאשר ישנה הצטברות של אבנית. מאחר ובבתים רבים ישנם דודי חשמל, חימום המים מיצר אבנית שאם לא מתחזקים ומנקים אותה היא גורמת לנזילות. בנוסף, בבתים רבים נתקלים בנזילות של שסתום הלחץ, צינורות מטפטפים, חיבורים שאינם מחוזקים וכד'. בכל מקרה של נזילה יש לזהות אותה כמה שיותר מוקדם ולטפל בה. ביחד עם זאת, נזילה שאינה מזוהה בזמן עלולה לגרום להצפה בבית.

 

טיפול בהצפות מהדוד

נזק של הצפת מים מדוד שהתפוצץ או נזל עלולה לגרום לנזק יקר בריצוף ובריהוט. ידוע שנזקי הצפות מקדמים את הבלאי של הרצפה ויכולים להביא לתוצאות בלתי הפיכות עד כדי החלפתה. לפיכך, לאחר טיפול בדוד המים מומלץ לקבל סיוע של חברת ניקיון על מנת לנקות את כל הנזקים ולהחזיר את הרצפה לקדמותה.

 

איזה ניקיון נחוץ לאחר הטיפול בדוד מים?

לחברת הניקיון יש מכשור מקצועי המסייע בניקוי יעיל של הרצפה. מדובר על מכונות שאיבת מים תעשייתיות, מכונות קרצוף וליטוש הרצפה. הצוות המיומן של החברה ישאב את המים וינקה את הפנלים, שאריות העובש והכתמים שנוצרו על הקירות, יקרצף את הכתמים מהרצפה וימנע נזקים עתידיים. לאחר הניקוי המסיבי יתבצע פוליש לרצפה שימנע את הבלאי שלה ויחזיר אותה למצבה הטבעי. יותר מכך, חומרי הפוליש יסייעו לרצפה להבריק ולהיראות חדשה ונקייה. גם אם הנזק בדוד המים קורה במהלך השיפוץ הניקיון לאחר שיפוץ הבית יהיה אפקטיבי במידה והנזק יתוקן מייד.

 

איפה צריך להתמקד?

לא רק ניקוי הרצפה הכרחי לאחר הטיפול בדוד המים. חשוב גם להתמקד בניקוי חדר הרחצה והשירותים. הנזילה מהדוד תגרום לקילוף הסיד מהקירות, לעובש, קורוזיה ולכתמים קשים. לא רק מדובר על נראות אלא גם על מפגע בריאותי שאסור שיהיה בבית. הקורוזיה והעובש הם הצטברות של חיידקים שאסור לנשום ולכן חייבים להסיר ולנקות אותם. לאחר הסרתם יש לצבוע את הקירות ולתת דגש לניקוי הרצפה והפנלים. הניקיון צריך לחדור לחריצים בין החרסינות והקרמיקה בכל חלק וחלק של חדר האמבטיה והשירותים בין אם מדובר על האסלה ובין אם על הכיורים והאמבטיה. ככל שתקפידו לנקות ישר לאחר הטיפול בדוד המים, כך תמנעו התפתחות של עובש וקורוזיה בחללים הלחים של הבית והתוצאות יהיו אפקטיביות יותר. לפיכך, חברת הניקיון היא הפתרון האולטימטיבי לכך כיוון שהיא יודעת היכן להתמקד, באיזה ציוד וחומרים להשתמש (כמו חומרים אנטי בקטריאליים) וכיצד להחזיר עטרה ליושנה או במילים אחרות, כיצד לחדש את מראה הבית.

ניקיון

מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »