עבודה פשוטה – איך מדביקים טפט על הקיר?

טפטים לקירות הפכו להיות טרנד חם בעולם העיצוב, ואם גם אתם רוצים להנות מהם, חשוב לדעת כיצד לבצע את ההדבקה שלהם על הקיר. למעשה, ההדבקה היא הדבר היחיד שחשוב לעשות אחרי שבחרתם את הטפט, ואם תעשו אותה נכון הטפט יהיה על הקיר שלכם למשך הרבה זמן בצורה יפה. אנחנו כאן כדי להסביר לכם בדיוק כיצד לעשות את זה.

 

טפטים לקירות

טפטים לקירות הן למעשה מדבקות גדולות שאותן מדביקים על קירות כדי לתת להם תוספת עיצוב מרעננת. הטפטים מגיעים במגוון צורות וגדלים, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור טפטים שמוצאים חן בעיניכם ולהדביק אותם במקומות המתאימים. אבל עוד לפני ההדבקה, יש משהו שחשוב לעשות. wallex.co.il

עבודה פשוטה - איך מדביקים טפט על הקיר?

ניקיון הקיר

המשטח שעליו אתם הולכים להדביק את הטפט חייב להיות חלק ונקי על מנת שההדבקה תיקלט על הקיר היטב. נקו ביסודיות את הקיר שבו אתם הולכים להדביק את הטפט, ובדקו שאין עליו אף בליטה או לכלוך. במקרה הצורך כדאי לבצע ריענון של צבע על הקיר, כדי שהמדבקה לא תיפגע מקילופים בקירות.

 

הדבקה אחידה

ברגע שהקיר מוכן, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להסיר את החלק האחורי של הטפט, שמאחוריו נמצא הצד הדביק של המדבקה. הקפידו להדביק את הטפט יחד עם עוד מישהו, כאשר אחד מבצע את ההדבקה בפועל והשני מותח את המדבקה כדי למנוע מצב של בועות אוויר, דבר שיפגע בהדבקה עצמה. הקפידו גם לא למתוח את המדבקה יתר על המידה כדי לא לקרוע אותה.

עבודה פשוטה - איך מדביקים טפט על הקיר?

הדבקה בזווית ישרה

בין אם הטפט שבחרתם הוא מדבקה גדולה או יריעה שנועדה לכסות קיר שלם, ההדבקה חייבת להיות ישירה, וחשוב להבין שכל סטייה באה לידי ביטוי בצורה ניכרת לאחר מכן. אם יש לכם בבית פלס תוכלו לעשות בו שימוש כדי להיות בטוחים שההדבקה שעשיתם ישרה, וגם אם לא אפשר פשוט להסתכל על המדבקה מרחוק ולראות האם דרוש תיקון מסוים כדי שהיא תהיה מונחת כמו שצריך.

 

טפט איכותי

לא תמיד ההדבקה הולכת לנו כמו שצריך, ולעיתים יש צורך לתקן אותה. אם קניתם טפט איכותי, תוכלו להוריד את הטפט מיד בסיום ההדבקה הלא מוצלחת ולנסות לבצע ניסיון הדבקה בשנית. טפט איכותי לא אמור להשאיר כתמים על הקיר, והדבק שלו אמור להיות מספיק חזק כדי לתת לכם הזדמנות שנייה להדביק אותו על הקיר.

 

לסיכום

הדבקה של טפט על קיר צריכה להיעשות רק כאשר הקיר נקי לחלוטין, כדי למנוע מצב שבו הטפט לא יהיה מודבק בצורה חלקה. בנוסף, חשוב לוודא שהטפט נמצא בזווית הנכונה, כיון שכל סטייה בזווית תפגע במראה של הטפט. הקפידו לקנות טפטים איכותיים, שלא משאירים סימנים על הקירות, וכך במקרה של טעות תוכלו להוריד את הטפט ולבצע הדבקה חוזרת.

עבודה פשוטה - איך מדביקים טפט על הקיר?

עבודה פשוטה - איך מדביקים טפט על הקיר?
מה היה לנו עד כה?