פעולות שמומלץ לעשות רק בעזרת אינסטלטור

אינסטלטורים מספקים גוון רחב של שירותים, מפתיחת סתימות, דרך תיקונים למיניהם, ועד התקנת כלים סניטריים.

יחד עם המקצועיות והניסיון של האינסטלטורים, שימוש בשירותיו של אינסטלטור ידרשו מכם זמן וכסף.

מסיבה זו, אנשים רבים מעדיפים לנסות לתקן בעצמם את הבעיה במקום לקרוא לאינסטלטור.

אם אתם מסוגלים לעשות זאת, ויש ברשותכם את הידע והניסיון המתאימים, הרי זה מבורך.

אך ישנן פעולות שלא מומלץ לנסות לבצע לבד, אותן ניתן לבצע על הצד הטוב ביותר רק בעזרת אינסטלטור. 

במאמר זה נרכז עבורכם את כל הפעולות שאותן מומלץ לעשות רק בעזרת אינסטלטור מוסמך.

 

פתיחת סתימה במרזב

פתיחת סתימה במרזב יכולה להיות פשוטה למדי, ויתכן שתוכלו לבצע אותה בכוחות עצמכם. עם זאת, בפעמים רבות מדובר בסתימה שאינה פשוטה כל כך, ובמקרים אלה מומלץ להיעזר בשירותיו של אינסטלטור. לעיתים, על מנת לפתוח סתימה במרזב, יש צורך במצלמת ביוב או ביובית. מאחר שככל הנראה אין לכם את הציוד המתאים לכך בבית, מומלץ להיעזר באינסטלטור על מנת לפתוח סתימה במרזב.

 

החלפת מנגנון הדחה בניאגרה

כשמדובר באסלות ובניאגרות, יש לתקן את הבעיה במהירות הגבוהה ביותר האפשרית. בבתים רבים קיים רק תא שירותים אחד, ולכן כשמתרחשת תקלה בשירותים, הדבר משפיע בצורה לא נעימה על כל דיירי הבית. בשל המהירות הגבוהה בה צריכה להתבצע ההחלפה, לא מומלץ לנסות לתקן את מנגנון ההדחה בניאגרה בעצמכם אם אתם לא בטוחים מה אתם עושים. בנוסף, יש לדאוג שמנגנון ההדחה החדש יהיה מאותו דגם בדיוק כמו מנגנון ההדחה הישן. אם לא יהיו זהים, אתם מסתכנים בהצפה, ובהשבתת השירותים שלכם לפרק זמן ארוך אף יותר.

 

תיקון פיצוץ בצנרת לא גלויה

ראשית, פיצוצים מתרחשים בדרך כלל בצנרות בהן לחץ המים גבוה במיוחד, ועל כן לא מומלץ להתעסק בצנרות אלו, מחשש לפגיעה. בנוסף, אם מדובר בצנרת שאינה גלויה, יש צורך בפילוס הדרך עד הצנרת, מה שלעיתים כולל נזק רב לקיר. למרות הנזק, אינסטלטור מוסמך ומנוסה יבצע את הפעולה תוך גרימת נזק מינימלי. יתר על כן, כשחוצבים בקיר, עלולים לפגוע בקווי חשמל, גז, או מים, מה שעלול להיות מסכן חיים. באופן כללי, בכל מקרה שדורש חציבה בקיר, מומלץ לפנות לאינסטלטור מוסמך על מנת שיבצע את הפעולה.

 

התקנת אמבטיה

התקנת אמבטיה נראית, על פניו, פעולה פשוטה למדי שאינה מצריכה כישורים מיוחדים. רק לעקוב אחרי הוראות ההרכבה וזהו, לא? אז זהו שלא. אמנם התקנת האמבטיה עצמה יכולה להתבצע על ידי אדם שאינו עוסק בכך למחייתו, אך כל מלאכת האיטום, שקריטית במיוחד כשמדובר באמבטיה, חייבת להתבצע על ידי אדם מומחה. ראשית, איטום שנעשה על ידי אדם שאינו מומחה פשוט לא נראה טוב. שנית, מלאכת האיטום חייבת להיות מושלמת. אם האמבטיה אינה אטומה לגמרי, קיימת סכנת הצפה ובפגיעה בחשמל, ואלה עשויים להיות מסכני חיים.

 

סיכום

אינסטלטורים איכותיים יכולים לספק לכם מגוון רחב של שירותים ברמה גבוהה. את חלקם תוכלו לבצע בעצמכם ללא קושי, אך חלק מהם אסורים לביצוע על ידי אדם שאינו מוסמך. פעולות אלו אף עשויות להיות מסכנות חיים, כפי שפירטנו במאמר זה. לכן, אם אתם גרים בתל אביב, לדוגמה, ומחפשים אינסטלטור, כדאי שתחפשו אינסטלטורים מומלצים בתל אביב, ותפנו לאחד מהם.

 

איש יורד לביוב

החלפת ברז
מה היה לנו עד כה?
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »
10 טיפים למניעת נזילות

נזילות עלולות לגרום לנזק משמעותי לביתכם, ולהוביל לתיקונים יקרים ואף לסכנות בריאותיות. חשוב לנקוט באמצעים יזומים כדי למנוע נזילות, עוד לפני שהן מתרחשות. במאמר זה,

קרא עוד »