פעולות שחייבות להיעשות כאשר יש סתימה בשירותים

סתימה בשירותים היא דבר מאוד שכיח ואין בית שלא סבל ממנה לפחות פעם אחת במהלך הזמן. סתימה בשירותים היא אף פעם לא דבר נעים, אך עם זאת למרבה המזל שכיחה מאוד ויש כמה דברים שניתן לעשות כאשר יש כזאת.

 

מה יכול לגרום לסתימה בשירותים

סתימות בשירותים יכולים להיגרם מדברים פשוטים כמו: מגבונים, כמות גדולה של נייר שנזרקה לאסלה, שערות, פסולת, לכלוך שלא עוברים בצנרות של השירותים, אשפה שזורקים בבת אחד ועוד.

 

כלים שאתם זקוקים להם לפתיחת הסתימה

בכדי לפתוח את הסתימה בשירותים, עלינו להצטייד בכלים שיעזרו לנו כמו: כפפות, פומפה, בלון פותח סתימות, חוטר, וחומר כימי. כל הכלים יוכלו לעזור לנו כעזרה ראשונה בעת הסתימה.

 

בלון פותח סתימות

לאחרונה הגיע מוצר חדש מארה״ב המסייע בפתיחת סתימות ופותר בעיות צנרת בשירותים. במוצר עשו עשוי מסיבים חזקים במיוחד. הזרמת מים אל הבלון גורמים לו להתנפח וליצור לחץ וכך לפתור את הסתימה. הבלון מומלץ לשימוש ביתי, אך חשוב לציין שלא כל אחד יודע להשתמש בו.

 

פתיחה סתימות באמצעות הפומפה

פומפה הינו מכשיר העוזר בפתיחת סתימות. טכניקה זו פופולרית כעזרה ראשונה כאשר יש לנו סתימה בשירותים. את הפומפה קל יחסית לאחסן והיא ניתנת לשאיבה את המים, וכך לדחוף אותם קדימה. כאשר נחזור על הפעולה מספר פעמים ניתן לשחרר את הסתימה. בכדי להפוך את הפומפה ליעילה יותר, מומלץ להשתמש במים חמים וסבון.

 

פתיחת סתימות בעזרת חוטר

חוטר או צינור פלסטיק הם עזרים יחסית מוכרים וידועים לפתיחת סתימות. בניגוד לפומפה, לא בכל בית ניתן למצוא את החוטר. במקרה ואין חוטר ניתן להשתמש בצינור פלסטיק קשיח, כך הצינור יוכל להיות מספיק חזק ומספיק גמיש לתאם את עצמו לכניסת האסלה.

 

פתיחת סתימות בעזרת חומר כימי

שימוש בחומר כימי עוזר להמיס חומרים הסותמים את האסלה. החומר הכימי אומנם אינו מומלץ במיוחד לשימוש לטווח ארוך, מכיוון שהחומר לעיתים יכול להיות מאוד חזק, והוא יכול לגרום לצנרת שלנו נזק לטווח הארוך.

 

הזמינו אינסטלטור

אחרי הכל, כל אלה כלים לעזרה ראשונה של סתימות בשירותים. אך לרוב בעיות כאלה חוזרות על עצמן כמה וכמה פעמים וכל הכלים האלה הופכים להיות פתרון חד פעמי. בכדי לפתור את הבעיה מהשורש מומלץ לפתור אותה מהשורש. לכן הפתרון המומלץ ביותר הוא להזמין אינסטלטור מקצועי שידע לטפל בבעיה משורשה. חשוב שכאשר אתם מזמינים אינסטלטור, לבדוק ולברר על אינסטלטורים מומלצים ומקצועניים שיוכלו לעזור לכם לפתור את הבעיה באופן מלא ולא חד פעמי.

 

לסיכום

ישנן כמה שיטות ביתיות כמו בלון, פומפה, חוטר וחומרים כימיים העשויים לעזור לכם כאשר אתם נקלעים לסתימה פתאומית בשירותים. מוצרים אלה עוזרים בעיקר כשמדובר בסתימה חד פעמית ולא מחזיקים לטווח ארוך. ההמלצה שלנו היא לפנות לאינסטלטור מקצועי ומומחה בתחום על מנת לטפל בצנרת שלכם כראוי ולוודא שלא נגרם לה שום נזק בעת פתיחת הסתימה.

אינסטלטורים מומלצים

מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »