4 פעולות שמומלץ לעשות רק עם אינסטלטור

הבית או הדירה בהם אנו גרים הנם דבר מורכב והם כוללים אלמנטים שונים ומגוונים מתחומי החשמל, המים, הגבס, הבטון, הגז והתקשורת.

כל תחום הוא עולם ומלואו ויש להכירו היטב בכדי לדעת לעסוק בבניה או תיקון של מערכות הקשורות לנושא.

בניית קיר או תיקון סדק בקיר קיים שייכים לאותו תחום התמקצעות וצריכים להיעשות על ידי איש מקצוע מומחה בתחום.

אחד מאנשי המקצוע החשובים בבניית בתים ודירות ולאחר מכן בתחזוקתם השוטפת הוא האינסטלטור. להלן 4 פעולות שמומלץ לעשות אך ורק עם אינסטלטור.

 

תיקון גוף חימום בדוד חשמלי

באזורים רבים ברחבי מדינת ישראל, לרבות העיר אשקלון, איכות המים איננה טובה במיוחד והמים כוללים אבנית רבה. בעיה זו גורמת להיווצרות אבנית קשה על גבי גופי החימום הפנימיים שמצויים בתוך דודי החשמל שמותקנים בדירות רבות מאוד. האבנית פוגעת בתהליך חימום המים ובשלב מסוים עקב הפרת האיזון של התהליך נוצר חימום יתר בנקודה מסוימת והוא גורם לפיצוץ הצינור שמוליך מים לדוד או לפיצוץ פתח ההתקנה של גוף החימום בדוד. מכיוון שמדובר בטיפול שבו מעורבים גם מים וגם חשמל אל לכם להתעסק בכך לבדכם, הזמינו אינסטלטור באשקלון לצורך החלפת גוף החימום והתקנת פילטר לסינון האבנית מהמים.

 

פתיחת סתימה קשה בכיור מטבח

סתימה בכיורים ניתן לעיתים לשחרר באמצעות חומרים כימיים שקונים בסופרים השונים אולם, ישנם מקרים בהם הסתימה קשה וחומרים אלה אינם משחררים אותה, הדבר קורה בעיקר בכיורי מטבחים. במצב עניינים זה חשוב לא לנסות לשחרר את הסתימה לבד מכיוון שאתם עלולים לבצע נזק בלתי הפיך לפתח הניקוז של הכיור. חשוב להזמין אינסטלטור שבאמצעות כלים ייחודיים למקצועו יכול לשחרר את הסתימה הקשה ולהחזיר את ניקוז המים לתפקוד מלא.

 

החלפת ברז

יתכן שבעבר ניתן היה להחליף כל ברז במרחב הביתי באופן עצמאי מכיוון שהחלפת הברז הייתה כרוכה בעיקר בשחרור הברגה אחת וביצוע הברגה חדשה בנוסף לחיבור הצנרת במקום המתאים לברז החדש. כיום ישנם סוגים שונים ומגוונים של ברזים וצריך להכיר את הסוגים השונים בכדי לדעת להרכיב אותם נכון ובעיקר בכדי לחבר בצורה נכונה את הצנרת לברז. זו איננה הפעולה הסטנדרטית הפשוטה שהייתה נהוגה בעבר והברזים החדשים מגיעים בחלק גדול מהמקרים עם פטנטים כאלה ואחרים של זרימת מים, למשל בצורת מפל והחיבורים שלהם ייחודיים ומורכבים.

 

החלפת סיפון או מצוף בניאגרה

פעולה נוספת שכדאי שרק אינסטלטור יבצע היא החלפת סיפון, מצוף או כל חלק אחר הקשור למיכל הדחת המים בשירותים. מדובר בחלקים עדינים שיש לדעת כיצד לפרקם ולהרכיבם בצורה נכונה ומדויקת לתפעולם מחדש. קיימים הבדלים במיכלי ההדחה כשחלקם רגילים, חלקם צפים וחלקם מוסתרים בקיר. אינסטלטור מקצועי מכיר היטב כל סוג של מיכל הדחה ואת הדרך בה יש לפרק ולהרכיב את החלקים שלו, פירוק והרכבה לא נכונים עלולים להרוס את החלק החדש שהורכב ויהיה צורך לתקן בשנית את מיכל ההדחה.

 

אינסטלטור הוא איש מקצוע

לעיתים אנו נוטים לוותר על שירותיו של האינסטלטור ולעשות פעולות בעצמנו על מנת לחסוך כסף. ברוב המקרים מדובר בטעות שמובילה להוצאה כספית גבוה יותר ולא מופחתת. אינסטלטור הוא איש מקצוע ויש לו בקיאות בכל הקשור לצנרת, ניקוז וכל הציוד הנלווה לעולם המים של מקום המגורים שלנו, אל תוותרו על שירותיו.

איש תחזוקה

 

כלי עבודה
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »