פתיחת סתימה במקלחת

מי מאיתנו לא אוהב להתקלח? המקלחת מרעננת את הגוף והנשמה, מורידה ומשכיחה מאיתנו את כל הצרות, היא מאפשרת לנו לפתוח כל בוקר באנרגיות מעולות, לסגור כל יום בשלווה ובנחת ובעיקר מותירה אותנו רגועים וריחניים.

לצד כל הכיף הזה, הרבה פעמים בשל סיבות כאלו ואחרות, נוצרות סתימות במקלחת שיוצרות בלאגן גדול, שגם לא מאפשרות לנו להתקלח בנעימים וגם מגדילות ומוציאות מי ביוב לתוך המקום הכי היגייני שיש לנו בבית. פתיחת סתימה במקלחת היא אחד הדברים הכי חשובים ודחופים שיש לבצע ברגע שזיהיתם את הסתימה, ואנחנו מבטיחים שטלפון אחד אלינו יפתור לכם את הבעיה.

☑️ פתיחת סתימה במקלחת יעילה ומקצועית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימה במקלחת.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

 

יש מקומות שאפשר להימנע מכניסה אליהם – המקלחת הוא לא אחד מהמקומות האלה

כן, במקומות שבהם אין ממש תנועה או פעילות אנושית, הסבירות שיגרם להם נזק היא קטנה ביותר. לעומת זאת, מקומות כמו המקלחת, שאליה אנחנו מרבים להיכנס לא פעם ולא פעמיים ביום, עומדים בפני סיכונים לתקלות כאלו ואחרות. פתיחת סתימה במקלחת היא אחת מפעולות האינסטלציה הנפוצות ביותר בארץ בפרט ובעולם בכלל, היות ומדובר כאן על חדר שכולנו משתמשים בו באופן תדיר וסדיר.

 

פתיחת סתימה במקלחת – "אבל למה זה קרה לי?"

אנשים מסוימים נוטים לקחת ללב ובאופן אישי מקרים שקורים להם, גם אם מדובר על מקרים נפוצים מאוד כמו פתיחת סתימה במקלחת. במידה ואתם מתמודדים עם סתימה במקלחת חשוב בראש ובראשונה להרגיע את עצמכם ולהבין שאתם חלק מעוד אנשים רבים שסובלים מבעיה דומה, וכמובן לדעת שקיימים פתרונות נהדרים שיכולים לסייע בפתיחת סתימה ביעילות ובמהירות.

1216

 

איך נוצרת סתימה במקלחת?

חשוב להבין את הדרכים שבאמצעותן המקלחת שלנו מגיעה לכדי מצב של סתימות, גם כדי להיות ערניים למתרחש וגם על מנת לנסות להתמגן ולמנוע מהסתימות להתרחש. סתימה במקלחת יכולה להיווצר בכמה וכמה אופנים:

  1. הצטברות של שערות – המקלחת ידועה בתור מקום שבו אנחנו חופפים את השיער. פעולת החפיפה עלולה להשיל שערות מראשינו, כמו גם שערות שנושרות באופן טבעי ממקומות נוספים בגוף שלנו. הצטברות של שערות עלולה לגרום לסתימה במקלחת, והיא אחת הסיבות הנפוצות להיווצרות הסתימות במקלחת.
  2. אבנית במערכת הניקוז – אבנית נוהגת להתפתח ולהצטבר במקומות שבהם זורמים מים חמים, וכידוע המקלחת הוא בהחלט מקום כזה. הצטברות של אבנית במערכת הניקוז עלולה להתפתח לכדי מחסום של ממש, שמונע מזרימת המים מלהתרחש באופן תקין.
  3. גורמים נוספים כמו שורשים בביוב או סתימות פנימיות במערכת הניקוז.

 

איך אפשר להתמודד עם זה באופן עצמאי?

במידה ובמהלך השימוש במקלחת אתם שמים לב למים שעולים ויורדים מפתח הניקוז, הדבר יכול בהחלט להצביע על תחילתה או קיומה של סתימה במקלחת שלכם. בכל הנוגע הצטברות של שערות במקלחת, ניתן בקלות לשלוף את פקק הניקוז אחת לשבוע או שבועיים ולהוציא את השיערות שהצטברו בו ומתחתיו באופן עצמאי. קיימים היום לא מעט מוצרים כמו כפפות וסלילי ברזל שיכולים לסייע לכם בעניין הזה.

בכל הנוגע לאבנית שיוצרת את הסתימה, תוכלו לשפוך חומרים שנמכרים בכל סופר מרקט שכונתי אל תוך פתח הניקוז, ואלו יוכלו להמיס את האבנית ולרכך אותה. לצד הפעולות האלו, חשוב להבין שפעולות מנע או פעולות עצמיות לניסיון התמודדות עם סתימה קיימת במקלחת עלולות לעלות בתוהו, ולכן אינסטלטור מקצועי הוא האדם המומלץ ביותר לביצוע עבודת פתיחת סתימה במקלחת ושיקומה.

 

סיכונים נוספים שקיימים בהתמודדות עצמאית עם פתיחת סתימה במקלחת

אנשים רבים חושבים שיש ביכולתם את האפשרות להתמודד עם פתיחת סתימה במקלחת בעצמם, והם מצטיידים במכשירים וחומרים נוספים מעבר לאלו שציינו. חומרים ביתיים הם בהחלט מומלצים לשימוש בעת הופעתה של סתימה, אולם מחשבה על שימוש בכלים מתקדמים יותר באופן עצמאי, ללא הידע המקצועי הנכון והניסיון המתאים עלולה לא רק לא להיות מועילה אלא אפילו להחמיר את הסתימה.

במקרים הפשוטים זה נגמר בתקלות, אך במקרים הגרועים זה עלול גם להיגמר בפגיעה אנושה בצנרת ובמערכת הניקוז, דבר שגם ימנע מכם להשתמש במקלחת וגם עלול לעלות לכם ביוקר.

 

לא הזמנתם אינסטלטור בזמן לצורך פתיחת הסתימה? אל תתפלאו אם המצב מחמיר

לצד ההמלצה לא לנסות ולהתמודד עם פתיחת סתימה באופן עצמאי, חשוב לציין שם הזנחה כללית של הסתימה עלולה לגרום להתפתחות הבעיה. לכן, הזמנת אינסטלטור בעת התמודדות עם סתימה במקלחת היא לא פחות מבהולה, וחשוב לדאוג להזמין אינסטלטור מקצועי שיגיע עם מגוון הכלים המתקדמים ביותר להתמודדות עם הבעיה.

 

השקיעו מאמץ ומחשבה לבחירת אינסטלטור

בחירת אנשי המקצוע שיתמודדו עם הבעיות שמתרחשות אצלכם בבית היא בחירה לא פחות מקריטית, ולמה? פשוט מאוד – קיים היצע ענק של אנשי מקצוע שמטפלים בכל בעיה ובעיה, ובהתאם גם המון אינסטלטורים שמציעים פתיחת סתימה במקלחת בתנאים שונים, במחירים שונים ובשירות שונה. כמו כן, שימו לב שמחיר זול לא בהכרח מעיד על אינסטלטור טוב, ולפעמים ההיפך דווקא הוא הנכון.

כמה עולה פתיחת סתימה במקלחת?

באופן כללי פתיחת סתימה כזו תגיע למחירים של כ-300-400 ₪, אך היא בהחלט עלולה להסתיים במחירים גבוהים יותר, בהתאם למורכבות הסתימה והפעולות שיש לבצע על מנת להתמודד איתה. נזכיר ונאמר שככל שתקדימו להתמודד עם פתיחת סתימה כזו, כך תימנע מורכבות הסתימה ובהתאם המחיר עבור ההתמודדות איתה יהיה נמוך יותר.

 

למה אתם מחכים? אנחנו זמינים לכם!

פתיחת סתימה יכולה להתרחש אצלכם עוד היום בטלפון אחד קטן. צרו איתנו קשר במגוון דרכי ההתקשרות ואנחנו מבטיחים להגיע אליכם עם מקצועיות מקסימלית, שירות אדיב ונעים והכי חשוב – לפתור לכם את הבעיה.

 

מחירון פתיחת סתימה במקלחת כללי

פתיחת סתימה במקלחת מחיר מ-300₪
פתיחת סתימה בשירותים מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד כה?
פתיחת סתימה באסלה בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעפולה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעכו

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעכו? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »