פתיחת סתימה בצינור ניקוז

בין אם אתם מודעים לעובדה הזו ובין אם לא, הבית שלכם, המשרד שלכם וכל חלל אחר שביקרתם בו אי פעם מרושת בצינורות ניקוז. צינורות הניקוז תפקידם להוציא את הנוזלים מהמכשיר מחוץ לבית, ובכך לוודא שלא מתרחשים נזילה או טפטוף מים לתוך הבית שעלולים לגרום להצפה.

צינור ניקוז שלא עובד כהלכה עלול לגרום לנזקים כבדים ביותר, ולכן פתיחת סתימה בצינור ניקוז היא חשובה ודחופה עם רגע הגילוי שלה. אז על מה כדאי להקפיד כדי למנוע סתימה ואיך אפשר להתמודד איתה? טלפון אחד אלינו ואנחנו בדרך.

☑️ פתיחת סתימה בצינור ניקוז עם אינסטלטור אמין ומוסמך.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימה בצינור ניקוז.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

סתימה בצינור ניקוז – בעיה חמורה אך ברת פתרון

סתימה בצינור ניקוז היא ממש לא עניין אידיאלי, והיא בהחלט עלולה ליצור לא מעט בעיות, על אחת כמה וכמה כאשר היא לא נפתרת בזמן. פתיחת סתימה בצינור ניקוז היא עניין קריטי מכמה בחינות:

  1. החזרת המכשיר לתפקוד תקין.
  2. פתרון הבעיה בצורה פשוטה וללא צורך במורכבות כזו או אחרת.
  3. נזק כספי קטן יחסית.

 

איפה עלולה להופיע סתימה בצינור ניקוז?

היות וצינור ניקוז הוא מנת חלקם של מוצרים רבים שנמצאים אצלכם בבית, סתימה בצינור ניקוז יכולה להופיע בצינור הניקוז של המזגן, בצינור הניקוז של מכונת הכביסה, בצינורות הניקוז של המקלחת, בצינורות הניקוז של השירותים, של הכיורים ועוד ועוד.

פתיחת סתימה בצינור ניקוז

 

בקרה על צינורות הניקוז שלכם היא מעשה נבון ביותר

המון אנשים נוהגים להזניח את המוצרים השונים ולתת להם לעבוד "על עיוור". ביצוע בקרה על צינורות הניקוז, בין אם של המזגן, בין אם של מכונת הכביסה ובין אם של כל מוצר או מקום אחר בבית הוא משהו שכדאי לקחת בחשבון, על מנת לוודא שהוא פתוח ועובד כהלכה.

 

ממה נוצרת סתימה בצינור ניקוז?

פתיחת סתימה כזו מתבקשת כאשר נמצאים בתוך צינור הניקוז לכלוכים רבים שמקשים על פעולת זרימת המים באופן תקין, כאשר חפצים זרים נמצאים בתוך הצינור ומפריעים למים לעבור כהלכה, כאשר חפץ חד יוצר קרע וסדקים בצינור הניקוז והוא, בהתאם, לא מסוגל לבצע את תפקידו כראוי ועוד. נוסף על כך, חדירה של שומנים שהופכים לקשיחים עלולה ליצור שכבה סתומה בצינור הניקוז, מה שימנע מהמים לעבור באופן תקין.

 

סיבות נוספות לסתימה בצינור ניקוז

פתיחת סתימת ניקוז יכולה להגיע גם בעקבות הצטברות של שיערות רבות שיוצרות מעין גוש חוסם בתוך הצינור, אבנית שמצטברת במקומות שזורמים בהם מים חמים וגם בשל התבלות החומר שמתרחשת באופן טבעי עם השנים.

פתיחת סתימה בצינור ניקוז

 

הימנעות מסתימה בצינור ניקוז

על מנת שלא תצטרכו להתמודד עם פתיחת סתימה בצינור ניקוז, יש כמה פעולות מנע שתוכלו לבצע גם בעצמכם. קיימים היום לא מעט חומרים מרחיקי אבנית, מסירי שומנים וממיסי סתימות שניתן להשתמש בהם מדי פעם ופעם, בהתאם להוראות שימוש היצרן כמובן. ניתן גם לבצע בקרה ולבדוק האם צינור הניקוז פתוח ומשוחרר, שכן לפעמים אפילו קיפול קטן בצינור הניקוז עלול לגרום לחסימת מעבר המים.

 

האם ניתן להשתמש בחומרים האלו גם לשם פתיחת סתימה?

ככלל, אפשר להשתמש בחומרים שהזכרנו לשם פתיחת סתימה, אולם ברוב המקרים ככולם הדבר יהיה יעיל ללא יותר מיום או יומיים, עד שהסתימה תצוץ בשנית. לכן, הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות ברגע הזה הוא ליצור קשר עם אינסטלטור מקצועי, שיוכל לבצע פתיחת סתימה בצינור ניקוז בצורה מקצועית ותוך שימוש במגוון כלים מתקדמים.

פתיחת סתימה בצינור ניקוז

פתיחת סתימה על ידי אינסטלטור – שלב אחר שלב

אז כדי שתדעו למה לצפות, כדאי להכיר את שלבי פתיחת הסתימה שתתבצע על ידי אינסטלטור. בשלב הראשון יצטרך האינסטלטור לאתר את מקור הסתימה. פעולה זאת יכולה להתבצע ללא שום כלי עזר, בהנחה והסתימה נמצאת באיזור נגיש לעין, אך היא בהחלט יכולה להיות כרוכה בשימוש במגוון כלים מתקדמים כמו מצלמת אינפרא אדום, מכשיר מבוסס סאונד ועוד.

 

הסתימה אותרה – זה הזמן לעבור הלאה

ברגע שהאינסטלטור איתר את מקור הסתימה, הוא יוכל לבחור באיזו דרך להתמודד איתה. הפעלת לחץ מים, שימוש בספירלה, קפיץ, מנואלה, מכשירים חשמליים ועוד יכולים להיות לעזר עבור האינסטלטור ברגע הזה, והוא כמובן יבחר במי מהם להשתמש בהתאם לדרגת חומרת הסתימה.

 

"מה, אני לא יכול לעשות את זה לבד?"

אז זהו, שממש לא. טיפול לא מקצועי שמתבצע במטרה של פתיחת סתימה הוא טיפול שלא רק עלול להיות לא יעיל, אלא גם להחמיר את הנזק שכבר קיים בצינור הניקוז. מדובר כאן על פעולה שכאשר היא מתבצעת באופן עצמאי היא עלולה להפוך להרסנית, וחבל להתחיל להתעסק עם זה בעצמכם.

אינסטלטור שמביא איתו ידע, מקצועיות וניסיון הוא האדם שצריך לבצע פתיחת סתימה, וגם אם זה יאלץ אתכם להיפרד מכמה מאות שקלים – תאמינו לנו שזה שווה את זה.

 

רגע, אז כמה זה עולה באמת?

בנוגע למחיר, פתיחת סתימה בצינור ניקוז יכולה להביא איתה מחירים משתנים. במקרים הפשוטים יהיה מדובר כאן על מחירים של בין 200-300 ש"ח, ואילו במקרים היותר מורכבים המחיר יכול להגיע גם לגובה של 500-600 ש"ח. מה שכן, חשוב גם לציין שבמידה ויהיה צורך להחליף חלקים בצינור הניקוז או את הצינור כולו, יכול מאוד להיות שהמחיר יגיע גם ל-800-1000 ש"ח.

פתיחת סתימה בצינור ניקוז

איך אני אדע שלא עובדים עליי?

בגלל שפתיחת סתימה כזו יכולה להיות מורכבת, כדאי לבחור באיש מקצוע אמין שלא ינסה לתחמן אתכם או לעבוד עליכם. אנחנו ממליצים לצלצל אלינו ולהנות משירות אדיב ומקצועי, מחירים הוגנים והכי חשוב – טיפול יעיל ומהיר במגוון הבעיות שקיימות אצלכם בבית. נדבר בקרוב!

 

מחירון פתיחת סתימה בצינור ניקוז כללי

פתיחת סתימה בצינור ניקוז מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה במכונת כביסה מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה באמבטיה מחיר מ-300₪

 

מה היה לנו עד כה?
פתיחת סתימה באסלה בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעפולה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעכו

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעכו? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »