פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית

מתי בפעם האחרונה ביקרתם אצל שיננית? השיננית, אצלה מומלץ לבקר לפחות אחת לחצי שנה, תפקידה לנקות את השיניים שלנו ולוודא שכל האבנית שהצטברה ביניהן מוצאת את דרכה מחוץ לפה שלנו. מדובר על תהליך היגייני וחשוב, והצטברות של אבנית עלולה אף לגרום למחלות חניכיים ופה בכלל.

אותו הדבר קורה גם בברזים שלנו בבית, כאשר ריכוז מים במקומות כמו ברזים, טוש המקלחת, דודים, הקומקום ועוד גורם בשלב מסוים להופעת אבנית, בין אם היא מופיעה בצבע לבן, אפרפר או ירוק. במקרים חמורים האבנית עלולה לגרום לסתימה בברז, ופתיחת סתימה כתוצאה מאבנית היא הפעולה שאותה תצטרכו לבצע באותו הרגע. ריכזנו לכם כאן למטה את כל הפרטים שחשוב לדעת בנושא, ונשמח לקבל מכם טלפון ולהגיע אליכם על מנת לבצע את פעולת פתיחת הסתימה עבורכם במקצועיות ובחיוך.

☑️ פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית מהירה.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

אבנית – מי היא ואיך היא בכלל מופיעה?

האבנית היא למעשה שכבה שניתן להבחין בה די בקלות, היות והיא מביאה איתה צבעים שבולטים על גבי הברזים. האבנית מצטברת במקומות שבהם זורמים בדרך כלל מים בטמפרטורה חמה. תהליך ההיווצרות של האבנית קשור בתהליך שעוברים היונים הממוסים במים ושוקעים. על מנת להיפטר מהאבנית, מתרחש תהליך הפוך שעושה שימוש בסביבה חומצית, שתפקידה להמיס את הגיר שהופיע בתור אבנית.

 

המים הם רכים וזורמים, האבנית היא קשה וחוסמת את אפשרות זרימת המים

בעוד זרימת המים יכולה להתרחש באופן שוטף ובאין מפריע, ברגע שהאבנית מופיעה היא מהווה מעין מחסום עבור זרימת המים התקינה. היות וכל כיור זקוק לזרימת מים תקינה, בין אם במטבח, במקלחת או בשירותים, הופעת האבנית עלולה לגרום גם לסתימה. בהמשך, ובמידה ולא תתבצע פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית, הסתימה עלולה להתפתח ולהפוך גם להצפה ולהחמיר את מצבו של הברז.

פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית

 

האם האבנית היא מסוכנת?

פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית לא מתבצעת בהכרח בגלל הקשר בין האבנית לבין הסיכונים הכרוכים בה לאדם, אלא בעיקר משום שהיא חוסמת את אפשרות הזרימה של המים. נכון להיום לא נמצא קשר בין אבנית לסיכון ממשי לאדם, ולכן מדובר כאן על עניין תפעולי בעיקרו.

 

מה, אי אפשר להתמודד עם זה לבד?

ככל שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, הולכים ומתווספים עוד ועוד מוצרים למדפים של רשתות הפארם והסופר מרקטים השונים שמסוגלים להתמודד עם נושא האבנית. תוכלו למצוא היום מגוון חומרים חומציים, חומרים כימיים, מגבוני פלא כאלו ואחרים ומוצרים נוספים שיוכלו לאפשר לכם לנסות ולהתמודד עם האבנית בעצמכם, אולם ברוב המקרים מדובר על אבנית שמצטברת לא רק על גבי הברז אלא בעיקר בתוכו – מה שמצריך פעילות אינסטלטורית מורכבת יותר.

 

מרגישים שיש לכם חוש טכני טבעי חזק? אז זהו, שזה ממש לא מספיק

היות ופתיחת סתימה כתוצאה מאבנית היא לרוב מורכבת יותר מסתם אבנית שגלויה לעין, העניין הזה בהחלט מצריך טיפול על ידי איש מקצוע. אינסטלטור מוסמך הוא האדם הנכון לביצוע פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית, והוא יוכל להביא איתו מגוון כלים מקצועיים ומתקדמים להתמודדות עם הסתימה בצורה יעילה וארוכת טווח.

פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית

 

מה קורה בפועל בזמן פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית?

הכל תלוי במצב האבנית. בחלק מהמקרים מדובר על סתימות שנגרמות בעקבות הצטברות קטנה של אבנית, אך בחלק מהמקרים שנולדים בעקבות חוסר תשומת לב של המשתמשים מדובר על סתימות הרבה יותר חמורות שדורשות טיפולים מורכבים יותר שלפעמים הופכים לבלתי אפשריים ומצריכים החלפה של הרכיב.

ככלל, האינסטלטור יוכל להשתמש במגוון כלים לניקוי וסילוק האבנית, כולל חומרים להרחקת אבנית שישמרו על המוצר, אך כמו כל דבר בחיים – גם לברזים, דוודים ועוד מכשירים שעלולה להצטבר עליהם אבנית יש תוקף מוגבל, ולפעמים בהחלט יש צורך בהחלפה שלהם.

 

מה המחיר של פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית?

המחירים של פתיחת סתימה באופן כללי הם מחירים שמשתנים בהתאם לשעות העבודה של האינסטלטור, סוג הבעיה, מורכבות הבעיה, מיקום הסתימה, פעולות נוספות כמו החלפת חלקים במידה ויש לבצע אותן וכמובן בהתאם לאינסטלטור שתבחרו. ככלל, מחירי פתיחת סתימות ינועו בדרך כלל בין 150 ש"ח ל-500 ש"ח, ובמקרים הגרועים ביותר יכולים להגיע גם לטווחים של 1,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח ואפילו יותר.

 

איך בוחרים אינסטלטור לביצוע פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית?

במדינת ישראל תמצאו לא מעט אינסטלטורים שיהיו מוכנים לבצע עבורכם כל עבודת אינסטלציה באשר היא, כולל פתיחת סתימה מכל סוג. מה שכן, לצד ההיצע הכמעט אין סופי של אינסטלטורים, חשוב להבין איך לבחור ביניהם. משתנים כמו מחיר, שירות, המלצות ועוד הם משתנים קריטיים בזמן הבחירה שלכם, ולכן חשוב שתבחרו באינסטלטור שמכיל את כל הרכיבים האלו ויוכל לתת לכם שירות מצד אחד מקצועי ואמין ומצד שני אדיב ונעים.

 

מחיר זול לא מעיד על עבודה טובה, להיפך

הרבה פעמים המניע שלנו לבחירת אנשי מקצוע בכלל ואינסטלטורים בפרט הוא המניע של המחיר. אנחנו נוטים לחשוב שמחיר זול יותר הוא משתלם לנו יותר, מבלי לקחת בחשבון את המרכיבים הנוספים שהופכים אינסטלטור לאיש מקצוע מעולה. לכן, חשוב לצאת מנקודת הנחה שהמחיר הזול של האינסטלטור הוא בהחלט לא גורם מספיק לבחירה בו, וכדאי לסמן וי גם על הגורמים הנוספים שציינו כאן למעלה.

פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית

 

במקום להתלבט בין אלפי אינסטלטורים, פשוט צלצלו אלינו!

חברתנו מציעה שירותי אינסטלציה מהטובים ביותר בארץ. אנו מקפידים על מחירים הוגנים, שירות איכותי, מקצועיות ללא דופי ושימוש בכלים המתקדמים ביותר להתמודדות עם כל בעיה. בין אם אתם זקוקים לפתיחת סתימה כתוצאה מאבנית או לכל שירות אינסטלציה אחר – אנחנו נמצאים כאן בשבילכם וזמינים לפתרון הבעיות שלכם בצורה מהירה ואדיבה. נשתמע בקרוב!

 

מחירון פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית כללי

פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית מחיר מ-220₪
פתיחת סתימה בשירותים מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד כה?
פתיחת סתימה באסלה בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעפולה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעכו

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעכו? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »