פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים

לא כולנו אוהבים לבשל במטבח, אבל מה שבטוח הוא שכולנו אוהבים לאכול! האוכל הוא אחד הדברים המרכזיים בחיים שלנו, ומביא איתו ארוחות בוקר נהדרות, ארוחות צהריים משביעות וארוחות ערב קלילות שמאפשרות לנו לישון בשקט.

היות והמטבח הוא המקור לכל אלו, לפעמים בעקבות סיבות כאלו ואחרות נוצרות סתימות בכיור. פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים היא אחת הפעולות הנפוצות ביותר בכל מטבח, ואם אתם זקוקים לאחת כזו – הרימו לנו טלפון ונגיע לטפל בבעיה שלכם במהירות וביעילות.

☑️ פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים מהירה.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

אוהבים שניצלים? נהדר! ומה אתם עושים עם השמן שלהם?

השניצלים הם אחד מסוגי המנות האהובים ביותר במטבח הישראלי בפרט ובמטבח העולמי בכלל. הם קלים להכנה, לא מצריכים יותר מדי ידע מקדים במטבח והכי חשוב – הם פשוט טעימים להפליא. בין אם לצד פירה חם ורך ובין אם לצד אורז וירקות – השניצלים הם בהחלט פתרון מושלם לכל ארוחת צהריים. אבל מה עושים אחרי הטיגון שלהם?

ניחשתם נכון – המון מהאנשים שופכים את השמן לתוך הכיור. חלק מהאנשים האלו אף מגדילים לעשות ולא ממתינים שהשמן יתקרר, אלא שופכים אותו אל הכיור בעודו חם! מדובר כאן על לא פחות מאסון עבור מערכת הניקוז שלכם.

פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים

למה זה כל כך נורא?

ובכן, השמן אוהב להיצמד לדפנות מערכת הניקוז ולהישאר בהן לאורך זמן. כידוע, השמן, בין אם הוא עדיין חם ובין אם הוא הספיק להתקרר, לא עובד בצורה ממש טובה עם מים, ולכן אפילו זרימת מים בכיור לאחר שפיכת השמן לא תסיר אותו ברוב המקרים. מדובר כאן על תקלה חמורה שגורמת לסתימה בכיור בקלות, ומצריכה אחריה פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים.

 

אז מה עושים עם השמן?

להמון אנשים עדיין לא ברור מה לעשות עם שאריות השמן, והיות ואין להם פתרון כזה – הם ממשיכים להשליך אותו לכיור. זהו המקום המתאים ביותר לתת לכם טיפ קטן שישנה לכם את החיים ויתן אוויר לנשימה למערכת ניקוז כיור המטבח שלכם: את שמן הטיגון, לאחר שמתקרר כמובן, יש לשפוך אל תוך שקית או קופסה אטומה ופשוט להניח בפח. כן, תוכלו לתפוס כאן שתי ציפורים במכה אחת – גם להיפטר מהשמן בלי לקחת סיכונים מיותרים שקשורים בכיור שלכם וגם להיפטר מהריח שלו בקלות.

 

איזה מזון כבר יכול להיתקע במערכת הניקוז של המטבח?

אתם בוודאי מכירים את הסוגר לכיור שמכיל חריצים שמאפשרים זרימת מים אך במקביל חוסם מעבר של שאריות מזון אל תוך מערכת ניקוז הכיור שלכם.

לסוגר הזה יש תפקיד חשוב במניעת השתחלות של שאריות מזון אל תוך מערכת הניקוז, והתפקיד הזה במקרים מסוימים יכול להיות קריטי, ולמה? כניסת מזון אל מערכת הניקוז עלולה גם היא לגרום לסתימות בכיור ולהפוך במהרה למוקד מיידי של הצפה. פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים ברגע הזה הופכת לקריטית במיוחד, כשבלעדיה לא תוכלו לשוב ולהשתמש במטבח שלכם.

אנחנו מדברים כאן על סוגי מזון מהפשוטים והקטנים, לכאורה, ביותר כמו ירקות וקורנפלקס, ועד שאריות אוכל גדולות יותר כמו שאריות בשר, דגים, עוף ועוד.

פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים

 

פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים – אפשר להתמודד עם זה לבד, אבל לא ממש כדאי

פתיחת סתימות היא פעולה ידועה ולצערנו לא ממש נדירה. המון אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים עם מגוון רחב של סתימות באופן יחסית תדיר, מהסיבה הפשוטה שהם מסרבים להיעזר בשירותיו של אינסטלטור מוסמך.

אז נכון, קיימים היום לא מעט כלים שיכולים לאפשר לכם להגיע לכדי פתרון ללא קריאה דחופה לאינסטלטור, כלים כמו פומפה, ספירלה, קולב, חומרים לפתיחת סתימות שנמצאים כמעט בכל סופר מרקט ועוד. מה שכן, הכלים הללו עומדים בדרך כלל אך ורק בתור פתרון מידי, ומהר מאוד תמצאו את עצמכם עם סתימה נוספת. ולמה? פשוט מאוד – הכלים הללו לא מספיק מקצועיים.

 

"הנה, הכל יצא, אין סתימה יותר!"

למראית עין, אחרי השימוש בכלים הללו תוכלו בהחלט לחשוב שהבעיה נפתרה, אולם עמוק בתוך מערכת הניקוז הבעיה לא רק שממשיכה להתקיים, אלא לפעמים אפילו מחמירה, ולמה? כי כמו שהכלים שהשתמשתם בהם לא מספיק מקצועיים, כך גם אתם לא מספיק מקצועיים על מנת להשתמש בהם, וכאן בדיוק נכנס ההבדל ביניכם לבין אינסטלטור מוסמך.

 

אינסטלטור מוסמך – הדרך לפתיחת סתימה כזו בצורה היעילה ביותר

אינסטלטור מוסמך למד דבר או שניים לאורך החיים ולאורך ההתעסקות שלו במקצוע, ולכן שימוש בכלים מתקדמים יותר מחומרים בסיסיים או פומפה על ידו, כמו גם אופן השימוש בהם על ידו יהיו מקצועיים יותר בהרבה. פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים צריכה להיעשות אך ורק בידי איש מקצוע, בעיקר אם לא מתחשק לכם שהבעיה תחלוף לאחר טיפול שלכם ותצוץ שוב תוך יום או יומיים.

בנוסף, אינסטלטור מוסמך יוכל להבין האם מדובר בבעיה נקודתית או בסתימה שכבר הספיקה להתפתח למחוזות נוספים ולפגוע בצורה חמורה יותר ביתר המערכת, ולכן הוא הפתרון הכי טוב עבורכם ברגע שאתם מתמודדים עם סתימה.

 

עלות פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים

כשמדברים על פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים מדברים על סתימה שיכולה להגיע בכמה דרגות חומרה שיצריכו שימוש בכלים שונים, בהתאם לסוג הסתימה. באופן כללי מדובר כאן על טווח מחירים שנע בין 150 ש"ח ועד כ-1,100 ש"ח, בהתאם לדרגת הסתימה, בהתאם להיקף העבודה שהאינסטלטור היה צריך לבצע ובהתאם לכלים שבהם בוצע שימוש לפתרון הבעיה. באופן כללי, רוב הסתימות מסוג זה יסתכמו בלא יותר מכ-400 ש"ח.

פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים

 

קדימה, למה אתם מחכים? התקשרו אלינו!

על מנת לבצע פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים, צרו איתנו קשר עוד היום ונגיע אליכם במהירות האפשרית עם מחירים הוגנים ושירות מעולה. נדבר!

 

מחירון פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים כללי

פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים מחיר מ-250₪
פתיחת סתימה בשירותים מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד כה?
פתיחת סתימה באסלה בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעפולה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעכו

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעכו? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »