פתיחת סתימה כתוצאה משורשים

סתימות הן אחד מהמטרדים הכי חמורים שיכולים להיות לנו בבית, במשרד או בכל חלל אחר באשר הוא. הסתימות גורמות למעבר לא חלק של המים במערכות הניקוז והביוב, ובהתאם עלולות להתפתח לכדי הצפה.

קיימים לא מעט סוגים של סתימות, אולם את חלק מהסתימות נוכל לזהות באמצעות סממנים ויזואליים כמו אבנית שמופיעה על גבי הברזים או כמו שאריות מזון שצפות מהכיור, אולם חלק מהסתימות נסתרות מהעין ורק אינסטלטור מקצועי יוכל להבחין במקורן ולהחליט באיזו דרך להתמודד איתן. פתיחת סתימה כתוצאה משורשים היא אחד מסוגי הסתימות הללו, ואם אתם חושדים שהסתימה שלכם קשורה בכך – אתם מוזמנים להרים לנו טלפון ונגיע אליכם במהירות האפשרית.

☑️ פתיחת סתימה כתוצאה משורשים מהירה ומקצועית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

שורשים? מה זה בכלל?

אתם בוודאי מכירים את המילה "שורשים" מתוך עולם האופנה וצביעת שורשים או מטיפולי שורש שמתבצעים על ידי רופאי השיניים, אולם שורשים מתקשרים לעוד עולמות תוכן וביניהם עולם האינסטלציה והסתימות. השורשים הם אורגנים ויש להם אפשרות להתפשט ולהתפרש במרחב. כמו כן, יש להם אפשרות להגיע לכל מקום כמעט, כאשר החיפוש העיקרי שלהם מתמקד במקומות רטובים, לחים וקרים. מערכות ביוב הן מושלמות להתפתחות, צמיחה והתפרשות במרחב של השורשים, היות והן מכילות בדיוק את התנאים האלו.

 

סתימות חוזרות אמורות לגרום לכם להרים גבה

סתימות חוזרות הן סממן בולט שיכול להצביע על התפתחות שורשים. במידה וכבר התמודדתם עם סתימה במערכת הביוב שלכם ונדמה שהיא נפתרה על ידכם או על ידי אינסטלטור, אך לאחר זמן קצר אתם שמים לב לסתימה חוזרת – ייתכן והדבר קשור בשורשים בביוב.

 

פתיחת סתימה כתוצאה משורשים – הרע במיעוטו

פתיחת סתימה כתוצאה משורשים היא קצה המזלג של הבעיות שעלולות לצוץ בעקבות השורשים בביוב. לצערנו, מקרים חמורים של שורשים בביוב עלולים לגרום להצפות במקרה הטוב, ובמקרה הרע אף להתפתח לקריסה טוטאלית של מערכת הביוב כולה. לא מדובר כאן רק על מערכות ביוב ישנות שנמצאות בבניינים בני 50 או 70 שנים, אלא גם על מערכות ביוב ששייכות למבנים חדשים שאין עליהן בקרה מכל סוג כזה או אחר.

פתיחת סתימה כתוצאה משורשים

שורשים – מאיפה זה בא?

מערכות ביוב ישנות בדרך כלל מכילות כל מיני סדקים וחריצים שמסייעים לשורשים להופיע, לצמוח ולהתפרש בשטח. לעומת מערכות ביוב ישנות, במערכות הביוב החדשות יחסית במידה ולא מתבצעות פעולות של ניקיון ובקרה עלולים גם כן להופיע שורשים ולגרום לסתימות.

 

אחת מהסתימות המורכבות ביותר להתמודדות

היות ומדובר כאן על עניין סבוך במיוחד, פתיחת סתימה כתוצאה משורשים נחשבת להתמודדות מורכבת ולא פעם מסובכת במיוחד. להבדיל מסתימות נוספות שאיתן, לפעמים, ניתן להתמודד באופן עצמאי, עם פתיחה כזו אין מנוס מלהזמין בעל מקצוע להתמודדות עם הבעיה באופן מקצועי ואיכותי, כזה שיבטיח שהבעיה תיעלם ללא שוב.

 

לא דוחים פתיחת סתימה כתוצאה משורשים – ממש לא

יש דברים בחיים שאפשר להתמהמה איתם ולדחות אותם למועד לא ידוע, אולם פתיחת כזו היא לא פחות מקריטית ודחופה. למה? פשוט מאוד – ככל שתקדימו לבצע פתיחת סתימה, כך היא עשויה להסתיים בנזק פחות חמור ובהתאם גם במחיר נמוך יותר. כמו כן, התעכבויות מיותרות עם פתיחת כזו עלולות לגרום לבעיה להתפתח ואף להחמיר, עד כדי פיצוצים בצנרת ונזקים חמורים אפילו יותר מזה, וחבל – מדובר על עניין שלחלוטין ניתן למנוע ביעילות ובזמן המתאים.

 

פתיחת סתימה כזו מורכבת

כל מיני סוגים פשוטים של סתימות יכולים בהחלט להסתיים במסירי שומנים, פומפות, ספירלות ועוד. לעומת זאת, כשמדברים על פתיחת סתימה כתוצאה משורשים מדברים על פעולה מורכבת יותר, ולכן אין כל צורך לבזבז את הזמן, האנרגיה והכספים שלכם על מוצרים מיותרים שלא יניבו תוצאות טובות במקרה הזה.

פתיחת סתימה כתוצאה משורשים

איך זה קורה בפועל?

אז איך כן אפשר להתמודד עם פתיחת סתימה כזו? פשוט מאוד, יש לא מעט דרכים לעשות זאת, כאשר מדובר על אינסטלטור מקצועי. למשל, שימוש ברובוט המכיל גם מצלמה וראש חיתוך יכול להיות יעיל מאוד בעניין פיחת סתימה כתוצאה משורשים. הרובוט מושחל דרך פתח הביוב ומגיע עד לשורשים עצמם. באמצעות המצלמה המחוברת לרובוט, יכול האינסטלטור לראות את תזוזת ראש החיתוך בתוך הביוב, ובהתאם לחתוך את השורשים בצורה טובה ויעילה, כל זאת תוך שמירה על מערכת הביוב ללא פגע.

הדיזה גם היא דרך נהדרת לפתיחת סתימה בצורה יעילה וטובה. מדובר כאן על לחץ מים גדול המופעל לכיוון השורשים, בשילוב עם מתכות וסכינים שמטרתם לחתוך את השורשים בצורה טובה ומדויקת. הדיזה היא "פרועה" יותר בפעולתה והיא פחות מבוקרת, ולכן על מנת למנוע מצב של פגיעה במערכת הביוב, מצמיד אליה האינסטלטור מחסום שמונע ממנה פגיעה בסביבת מערכת הביוב.

 

פתיחת סתימה כתוצאה משורשים – כמה זה עולה?

כפי שכבר ראינו פתיחת סתימה כזו יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים, שיבחרו בהתאם לדרגות החומרה השונות של הסתימה. בהתאם, המחיר של פתיחת סתימה כתוצאה משורשים ישתנה, כאשר באופן כללי מדובר כאן על טווח גדול שנע בין 350 ₪ ועד אלפי שקלים, במידה ומדובר על החלפת חלקים מהצנרת או פגיעה אגרסיבית יותר במערכת הביוב.

פתיחת סתימה כתוצאה משורשים

רוצים להבטיח שאתם בידיים טובות? צלצלו אלינו – אנחנו כאן בשבילכם

כדי להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה באיש מקצוע שיבצע פתיחת סתימה כתוצאה משורשים אצלכם בבניין, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם ואנחנו נדאג להגיע אליכם עם מיטב הציוד להתמודדות עם הבעיה. נשתמע בקרוב!

 

מחירון פתיחת סתימה כתוצאה משורשים כללי

פתיחת סתימה כתוצאה משורשים מחיר מ-350₪
פתיחת סתימה בשירותים מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד כה?
פתיחת סתימה באסלה בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעפולה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעכו

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעכו? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »