פתיחת סתימה פנימית

סתימה פנימית ידועה בתור סתימה מורכבת במיוחד. היות ולא מדובר כאן על סתימה גלויה לעין, לרוב הדבר מקשה על האדם הפרטי לזהות שאכן מדובר בסתימה, והדבר היחיד שהוא יודע להגיד באותו רגע הוא שהמים לא מתנקזים בצורה תקינה במטבח, באמבטיה או בשירותים שלו.

פתיחת סתימה פנימית היא פעולה קצת יותר מורכבת מאשר פתיחת סתימה אחרת, היות והיא מצריכה שימוש בכלים מתקדמים ובידע ספציפי ומקצועי. טלפון אחד אלינו יבטיח פתרון של הבעיה, היות ויש לנו בדיוק את הידע והכלים שמאפשרים פתיחת סתימה פנימית בהצלחה.

☑️ פתיחת סתימה פנימית מהירה ויעילה.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

הסממנים המקדימים לקיומה של סתימה פנימית

הדרך הברורה ביותר לזיהוי קיומה של סתימה פנימית היא דרך שימת לב למים שהולכים ומצטברים בכיור. המים עולים ובדרך כלל מביאים איתם את ההצטברות שתעיד, לרוב, על מה שגרם לסתימה. למשל, מים עם שערות, מים עם שאריות מזון או מים עם שאריות מגבונים הם לגמרי מופע לא נדיר.

בנוסף, ניתן להבחין בריח חריף של ביוב שעולה עם המים, ולעיתים גם תוכלו לשים לב לרטיבות שמצטברת בקירות או ברצפה שתוכל להעיד על הסתימה ועל ההצפה שאולי עתידה להגיע.

 

סתימות – למה זה קורה בכלל?

הסתימות מתרחשות בגלל מגוון רחב של סיבות, וביניהן סיבות טבעיות של התבלות וגם סיבות בלתי טבעיות של שימוש לא נכון בברזים ובמערכת הניקוז.

למשל, דוגמאות שנתנו קודם לכן כמו ניסיון להוריד שערות באסלה או אי סילוק שלהן ממערכת הניקוז של המקלחת, השלכת מגבונים, טמפונים, תחבושות ומוצרים נוספים אל תוך האסלה, שפיכת שמן חם או קר לכיור המטבח ועוד עלולים כל אלו לגרום לסתימות קלות, בינוניות ואף חמורות.

 

שימוש נכון בכיורים בבית שלכם ימנע מסתימות להגיע אל פתח ביתכם

פתיחת סתימה פנימית היא סיפור מורכב ולא נעים, אך בשביל למנוע אותו אתם בהחלט יכולים להתנהל בצורה אחראית ולהקפיד על שימוש נכון בכיורים ובברזים שנמצאים אצלכם בבית. הימנעו משימוש שגוי בכיורים ותצמצמו את הסיכוי שסתימה תתרחש גם אצלכם.

 

איך זיהוי הסתימה עוזר לכם באופן אישי?

בתור אנשים פרטיים, זיהוי של סתימה פנימית לא ממש יעזור לכם מלבד האפשרות של הזמנת אינסטלטור. באופן עקרוני ניתן לנסות ולהשתמש במוצרים כמו מסיר שומנים, נוזל לפתיחת סתימות או פומפה, אך כאשר מדובר על פתיחת סתימה פנימית בהחלט יש צורך בשימוש בכלים מתקדמים יותר שלא רק יתנו מענה מידי לטווח קצר לבעיה, אלא יפתרו אותה לחלוטין.

בנוסף, כאשר האינסטלטור יגיע ויבחן את הבעיה, הוא יוכל גם להבין האם מדובר על פתיחת סתימה פנימית שמסתיימת אך ורק בפתיחת הסתימה עצמה, או שגם חלקים מהצנרת או ממערכת הניקוז נפגמו בעקבות הסתימה ויש צורך להחליפם. כמובן שגם החלפה של חלקים מהצנרת או של הצנרת כולה הם חלק מעבודתו של האינסטלטור, והוא יוכל לבצע אותה במקצועיות רבה.

 

פתיחת סתימה פנימית – מתחילה באיתור מוקד הבעיה

ברגע שאיתרתם את הבעיה והבנתם שאכן מדובר בסתימה פנימית, אינסטלטור הוא האיש הנכון עבורכם. האינסטלטור יגיע עם כלים כמו מצלמת אינפרא אדום או מכשיר מבוסס סאונד שיוכלו, שניהם, לאתר את מקום הסתימה. מצלמת אינפרא אדום היא רגישה לטמפרטורות ויכולה לזהות את מוקד הסתימה באמצעות טמפרטורה קרה, ובהתאם האינסטלטור יוכל לאתר את מיקומה ולמנוע פיצוץ בצנרת.

לעומת זאת, מכשיר מבוסס סאונד עובד בצורה קצת אחרת אך עם מטרה זהה – לאתר את מקום הסתימה. המכשיר מכיל שני מיקרופונים רגישים שמסוגלים לקלוט את הרעשים, לסנן אותם ובהתאם לגלות את מיקום הסתימה המדויק.

מדובר כאן על כלים שרק אינסטלטור מקצועי מחזיק בהם, כלים שיוכלו לעשות את ההבדל בין פיצוץ בצנרת לבין זיהוי מקדים באיכות מקסימלית של הסתימה ובהתאם של פתיחתה.

 

מיקום הסתימה התגלה – מה עושים עכשיו?

אחרי שהאינסטלטור איתר את מקור הסתימה ואת מיקומה, הוא יוכל לנקוט בכמה וכמה דרכי פעולה על מנת להתמודד איתה. האופן הפשוט ביותר יהיה להשתמש בספירלה באורכים משתנים על מנת לנסות בצורה עדינה לפתוח את הסתימה. פתרון זה לרוב יסייע בסתימות פנימיות קלות שזקוקות להזזה קלה של האובייקט הסותם ממקומו.

לעומת זאת, קיימים גם כלים כבדים יותר להתמודדות עם פתיחת סתימה פנימית. ידית מנואלה, לחץ מים, ראש חיתוך, סודה, קפיץ ועוד יכולים לסייע לאינסטלטור בפתיחת סתימה פנימית בצורה יעילה שתפתור לכם את הבעיה לחלוטין.

 

"ולפעמים החגיגה נגמרת"

כמו שציינו קודם, לפעמים יש צורך בהחלפת הצנרת כולה או בחלקים ממנה. מקרה זה נחשב לחמור ביותר, ובדרך כלל יביא איתו טיפול מורכב יותר מאשר רק פתיחת סתימה פנימית, עם כלים מתקדמים יותר ועבודת אינסטלציה ארוכה ומורכבת יותר. בכל מקרה, עדיף עבודה מורכבת ונקודתית שתפתור לכם את הבעיה לחלוטין מאשר עבודה פשוטה יותר שלמעשה לא תסייע לכם באמת, ותזמין את הבעיה לצוץ בשנית.

 

כמה עולה פתיחת סתימה פנימית?

המחיר של פתיחת סתימה פנימית תלוי בכמה וכמה גורמים: מיקום הסתימה, מורכבות הסתימה, האופן שבו התבצעה פתיחת הסתימה, אופי הסתימה וכמובן בהתאם למחירים של האינסטלטור שבחרתם. באופן כללי פתיחת סתימות תנוע בין 200 ₪ ל-500 ₪, אולם במקרים מורכבים יותר העבודה יכולה גם להגיע ל-1000 ₪ ויותר.

במידה ומדובר על החלפת חלקים מהצנרת או הצנרת כולה, המחיר גם יכול לטפס ל-4,000 ₪ ומעלה. לכן, כדי להימנע מתשלומים גבוהים, כדאי להיות עם היד על הדופק ולנסות לזהות סתימות ברגע שהן מתרחשות ולא להתעכב עם הטיפול בהן.

 

טלפון אחד ואנחנו בדרך!

אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בשירותי האינסטלציה שלנו על מנת להתמודד עם פתיחת סתימה פנימית בצורה מקצועית, הוגנת ואמינה. נתראה!

 

מחירון פתיחת סתימה פנימית כללי

פתיחת סתימה פנימית מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה בשירותים מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד כה?
פתיחת סתימה באסלה בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעפולה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעכו

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעכו? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »