פתיחת סתימה פשוטה

יש כל מיני רגעים בחיים שיכולים להיות עדינים ופשוטים להתמודדות, ולצידם רגעים שעלולים להיות הרסניים ובעלי השלכות חמורות ביותר. כשמסתכלים על דברים שעלולים להתרחש בתוך הבית שלנו, יכולים לקרות מקרים שבהם נשברת צלחת אך עלולים בהחלט לקרות גם מקרים שישביתו את החיים בבית כמות שהם כמו, למשל, חוסר בזרימת מים בברזים.

לרוב תקלות מהסוג הזה קורות בעקבות סתימה, שלפעמים היא פשוטה ולפעמים היא מורכבת. פתיחת סתימה פשוטה היא פעולה שיכולה להסתיים בכמה דקות ספורות, בשימוש בכלים הנכונים ובידע הנכון. מתמודדים עם סתימה? צלצלו אלינו ונדאג להגיע אליכם עם המכשור המתקדם ביותר ועם שירות מעולה.

☑️ פתיחת סתימה פשוטה ע"י אינסטלטור מקצועי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

סתימה פשוטה או סתימה מורכבת – מה ההבדלים?

אז קיימים כמה וכמה סוגים של סתימות שבהם ניגע בהמשך, אבל ככלל העניין הזה מתחלק לסתימות פשוטות וסתימות מורכבות. סתימה פשוטה היא סתימה שבדרך כלל נגרמת מדברים סטנדרטים שקורים בכל ברז – ברז בלוי, הצטברות של אבנית, הצטברות של שערות בחור הניקוז של המקלחת ועוד. לעומת זאת, סתימה מורכבת יכולה גם לנבוע משורשים בביוב, הצטברות חריפה של שומנים ומזון בכיור המטבח ועוד.

ההבדלים בין שני סוגי הסתימות הללו, אם כן, הם מובהקים – פתיחת סתימה פשוטה תהיה פעולה קלה לביצוע ותעשה שימוש בכלים פשוטים יחסית, לעומת פתיחת סתימה מורכבת שתהיה פעולה מסובכת יותר לביצוע, ותעשה שימוש בכלים מתקדמים.

 

סוגי סתימות שיכולות לקרות בבית, במשרד או בכל חלל אחר

פתיחת סתימה בדרך כלל תבוא לידי ביטוי כמטבח, בחדרי השירותים, חדרי האמבטיה, במכונת כביסה ועוד. בשלב הראשון יצטרך האינסטלטור לאבחן את סוג הסתימה ולהבין מהן דרכי ההתמודדות הרצויות איתה, ולאחר מכן הוא יוכל להתחיל בפעולת פתיחת הסתימה.

 

פתיחת סתימה – למה חשוב לא להתעכב איתה?

פתיחת סתימה היא פעולה שאין לדחות בשום פנים ואופן, ולמה? פשוט מאוד – כל סתימה פשוטה עלולה להפוך מהר מאוד, וללא טיפול הולם, לסתימה מורכבת שהטיפול בה בהתאם יהפוך גם הוא למורכב.

בנוסף לזה, פתיחת סתימה בדרך כלל תסתיים במחירים נמוכים יותר, לעומת פתיחת סתימה מורכבת שיכולה לטפס למאות ואפילו אלפי שקלים, לשלב החלפה של חלקים בצנרת או של הצנרת כולה וכו'. בשורה התחתונה – גיליתם סתימה? אל תתעכבו עם העניין הזה.

 

איך מגיעים למצב שבו יש צורך בפתיחת סתימה?

סתימות בדרך כלל נוצרות בעקבות שימוש קלוקל בכיורים ובברזים, ואיך הדבר הזה בא לידי ביטוי? פשוט מאוד – בכל הנוגע לכיור המטבח, למשל, אנשים נוהגים לשפוך את השמן החם שלהם לתוך הכיור, כולל שאריות מזון. כל אלו נצמדים לדפנות מערכת הניקוז ומתפתחים בצורה מהירה מאוד לסתימה.

בכל הנוגע לשירותים, למשל, אנשים עדיין, לצערנו, משליכים לאסלה את המגבונים שעשו בהם שימוש, את התחבושות ההגייניות שלהם, הטמפונים ואולי לא תאמינו לזה – אבל אפילו טיטולים כלולים בעסקה הזו! כל אלו עלולים לגרום לסתימות בדרגות חומרה שונות, פשוטות ומורכבות כאחד.

 

פתיחת סתימה יכולה להיעשות גם באופן עצמאי?

ככלל, היום המדפים של רשתות הפארם השונות והסופר מרקטים מלאים בכל מיני חומרים ואביזרים שיכולים לסייע בפתיחת סתימה. מגוון מסירי שומנים, מסירי אבנית, פומפות ועוד מציעים פתרון קל ופשוט להתמודדות עם פתיחת סתימה, אולם ללא הידע והכלים הנכונים אתם עלולים לגרום באמצעותם נזק.

שימוש ביותר מדי חומר, לדוגמה, עלול לפגוע במערכת הניקוז והביוב. אז מה הפתרון? ובכן, אינסטלטור מוסמך כבר ידע מה לעשות עם כל סוג סתימה שהוא, ואתם מוזמנים לצלצל אלינו ולקבל את המענה הנכון לכל בעיה.

 

אינסטלטור מקצועי לעומת האדם הפרטי

כאשר אנחנו מתמודדים עם בעיה כזו או אחרת, פשוטה או מורכבת, פתרונות עצמיים שעומדים בפנינו הם בדרך כלל מומלצים פחות מאשר פתרונות שיוכל להציע לכם איש מקצוע. כן, ממש כמו שכשהשיניים כואבות לכם תפנו אל רופא שיניים או כשיהיה לכם וירוס במחשב תפנו אל איש מחשבים, כך גם כאשר אתם מתמודדים עם בעיות אינסטלציה שונות – האינסטלטור הוא האדם הנכון בשבילכם.

 

בחירת אינסטלטור לפתיחת סתימה פשוטה

אתם רוצים את הכי טוב בשביל עצמכם ובשביל הבית שלכם, ולכן התפשרות על אינסטלטור שהוא פחות ממדהים לא באה כאן בחשבון. מה כן בא בחשבון?

ובכן, השוואת מחירים בין אינסטלטורים שונים, קבלת המלצות על השירותים של האינסטלטור שאתם מעוניינים להיעזר בשירותיו, שיחת טלפון שתוכל לתת לכם להבין האם האינסטלטור הוא חביב ואדיב או לחוץ וחסר סבלנות ועוד הם כולם רעיונות נהדרים לקראת קבלת השירות מהאינסטלטור.

 

המחיר עבור פתיחת סתימה פשוטה

פתיחת סתימה תסתכם בדרך כלל בלא יותר מ-500 ₪ ובלא פחות מ-150 ₪, שהוא סכום המינימום עבור ביקור של אינסטלטור. כמובן שככל שהסתימה מורכבת יותר כך מחיר פתיחת הסתימה יהיה גבוה יותר בהתאם, אולם בהמשך לטיפ שנתנו לכם כאן למעלה – פתיחת סתימה כדאי לבצע כמה שיותר בסמוך לגילוי הסתימה, זאת על מנת שלא תתפתח לכדי סתימה מורכבת שעלולה גם לעשות לכם בעיות וגם לעלות לכם ביוקר.

 

מחפשים אינסטלטור? אל תתלבטו – דברו איתנו עוד היום!

חברתנו מציעה שירותי אינסטלציה שונים כמו פתיחת סתימה, פתיחת סתימה כתוצאה של הצטברות מזון ושומנים, פתיחת סתימה בניאגרה, במזגן, בצנרת, בכיור האמבטיה, פתיחת סתימה כתוצאה משורשים, כתוצאה מאבנית ועוד.

אנחנו מבטיחים שירות אדיב, מחירים הוגנים, מקצועיות מקסימלית ויחס אישי לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ומבטיחים לכם שתצאו מרוצים, אז קדימה, למה אתם מחכים? צלצלו אלינו בהקדם ונגיע אליכם עם מכשור מקצועי וידע הולם להתמודדות עם כל בעיה. נדבר בקרוב!

 

מחירון פתיחת סתימה פשוטה כללי

פתיחת סתימה פשוטה מחיר מ-220₪
פתיחת סתימה בשירותים מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד כה?
פתיחת סתימה באסלה בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעפולה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעכו

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעכו? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »