קודם כל האסתטיקה – איך מעצבים מטבחון משרדי?

פעם מזמן מטבח בהקשר משרדי היה מסתכם בברז רעוע, כיור ישן וחמש כוסות לקפה שחור במקרה הטוב. שעות העבודה אולי נותרו זהות אך הזמנים השתנו, מנהלים ברחבי העולם הבינו שעדיף להטיב עם העובד ומנגד – העובדים התאגדו והבינו שמגיע להם יותר.

מטבחון משרדי הוא כבר לא הטבה מפנקת במקום העבודה, זה הכרחי, נדרש ומצופה מכל מקום – ואם כבר אז שיהיה אסתטי ומזמין.

 

מאיפה מתחילים?

כמובן שלא כל מטבחון משרדי יתאים לכל מקום עבודה או משרד, ולכן תחילה עלינו להבין מי הוא קהל היעד שישתמש במטבחון לכשיהיה בנוי.

עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות על מנת להבין את המטבח שיתאים ביותר:

  • כמה עובדים ישנם במשרד?
  • מה הם הצרכים המרכזיים שלהם במטבח?
  • האם צפויה התרחבות מבחינת כח-האדם בחברה\משרד?
  • האם המשרד בצורתו הנוכחית יכול להתאים למטבח או שנדרש שיפוץ כללי?
  • במידה ונדרש שיפוץ, האם ביכולתכם למצוא פתרון לעובדים בזמן השיפוץ?

כל פרויקט מבטיח, מתחיל בתכנון נכון.

 

המטבח החכם

מטבחון משרדי צריך ליישר קו עם אופי החברה, כך שאם מדובר במשרד שמשדר יוקרה, על המטבחון להיראות גם הוא כחלל התואם את שאר חללי המשרד.

חברות גדולות בדרך כלל יבנו את המטבח המשרדי בחלל רחב ומשותף, כזה שיתאים למספר רב של עובדים וידע להכיל את העומס בשעות ההפסקה וזמני הארוחות של העובדים, לכן אחד הדברים החשובים ביותר במטבח יהיו המכשירים והפונקציות שהמטבחון ידע לספק, כיום קיימים פתרונות אחסון חכמים, מכשירי חשמל ואפילו מגירות חכמות שידעו לענות על כל צורך מטבחי.

 

על המיקרוגל והטוסטר

בסוף, כשמגיע העובד הממוצע להפסקת ארוחת הצהריים שלו הוא רוצה לפגוש מטבח מזמין, נקי ואסתטי – לכן הצורך לבחור במגוון מכשירי חשמל איכותיים הוא חשוב מאוד, מיקרוגלים, טוסטר משולשים, טוסטר מרובעים, מקרר, מתקן מים מינרליים, מכונת קפה מפנקת, קומקום – ככל שמכשירי החשמל יהיו איכותיים יותר, כך העומס יפחת והעובדים יהיו מרוצים יותר.

 

האסתטיקה והעיצוב

רגע לפני שאנחנו מדברים על אסתטיקה ועל עיצוב המטבח, עלינו להקדיש מחשבה לחומרים בהם נשתמש בבניית המטבח – מכיוון שמדובר במטבח שפעיל הרבה יותר ממטבח ביתי מבחינת כמות האנשים שמשתמשים בו, ומכיוון שנרצה שהמטבח ישדר ניקיון ואסתטיקה תמיד – נרצה להשתמש בחומרים שלא סופגים כתמים ולכלוך וכאלה שקל לנקות, וידעו להחזיק מעמד זמן רב עד שיתבלו וישחקו – כלומר, חומרים עמידים ואיכותיים.

 

לסיכום – מטבחון משרדי איכותי לעובדים מרוצים

זה כבר מזמן לא סוד ולא שיטה חדשנית – מקומות עבודה רוצים לפתות את העובדים הטובים ביותר בשוק על ידי תנאים מעולים, וגם אלה שלא עוסקים באומנות הפיתוי – רוצים להעניק לעובדים את התנאים הטובים ביותר שניתן, כי עובד שמח ומרוצה זה עובד שעובד יותר טוב, כיום כבר אף אחד לא מטיל בזה ספק.

אם כן, מטבחון משרדי הוא הבסיס – וכמו שהמטבח הוא לב הבית, כך גם המטבחון צריך להיות לב המשרד.

חלל מעוצב

שיש
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »