קיבלתם צו מבנה מסוכן? אין סיבה להיבהל

בחודשים האחרונים אנו שומעים על יותר ויותר בולענים שנפערים במקומות שונים ברחבי הארץ. לתופעה זו נלווית תופעה נוספת שגורמת למבנים להיות מסוכנים בן רגע. עובדות אלו סקרנו אותנו מאוד וגרמו לנו לצאת לבדוק את העניין לעומק. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק מה צריך לעשות אם קיבלתם צו מבנה מסוכן. הדבר ה – 1 שיש לנו להגיד לכם זה שאתם יכולים להיות רגועים. הישארו אתנו ותבינו למה.

 

תכירו קודם כל את האנשים שעזרו לנו להבין שאין צורך להיבהל

אנו סבורים שהכותרת שבתחילת המדריך הרגיעה אתכם מעט. שכן, מי ששומעים על צו מבנה מסוכן חושבים מיד על קריסה מידית של הבניין. אנחנו יצאנו לבדוק את הנושא כמו שאתם כבר יודעים ונפגשנו עם מי שמכירים את הנושא מקרוב. מדובר באנשים שקיבלו את הצו המדובר מכיוון שהבניין שלהם התגלה כמסוכן. האנשים הללו מתגוררים במקומות שונים ברחבי הארץ, למשל:

  • חיפה
  • בית שאן
  • תל אביב וכו'

הם עזרו לנו לקבל את כל הפרטים המקיפים בנושא. כך שכל המידע שנמסר לנו הועלה למדריך ואתם צפויים לקרוא אותו ברגעים אלו ולהירגע.

 

קיבלתם צו מבנה מסוכן? זה הזמן לעצור רגע ולנשום

אם קיבלתם צו מבנה מסוכן, אתם צריכים לדעת כי אין זה אומר בהכרח שמחר על הבוקר הבניין שלכם יעבור הריסה או יקרוס. שכן, יש לא מעט בניינים שמקבלים את הצו המדובר לאחר שהתגלו בהם ליקויים חמורים מאוד. ליקויים אלו עשויים לגרום לנזק מידי בעוד אחרים יכולים לגרום לנזק בשלב מאוחר יותר. רגע לפני שנסביר לכם למה אתם יכולים להיות רגועים, אנו נבקש מכם להיכנס לאתר החברה למבנים מסוכנים  כדי שתוכלו לקבל את כל הפרטים המקיפים באמת בנושא.

 

קיבלתם צו מבנה מסוכן? מה עכשיו?

אם קיבלתם את הצו, אתם עשויים להתבקש להתפנות מהבית שלכם. שכן, במרבית המקרים, הגורמים הרלוונטיים לא רוצים לקחת סיכון. לאחר מכן, יגיעו מומחים בתחום ההנדסה והבניין כדי לבדוק את המבנה שלכם ולראות אם מה מצבו.

 

מה קורה לאחר הביקור של הגורמים הרלוונטיים?

אם הגורמים הללו הגיעו אל הבניין שלכם, אתם צפויים לקבל תשובה בקרוב שתאפשר לכם לדעת מה יהיה הטיפול. יכול להיות שיגידו לכם כי יהיה צורך בשיקום של הבניין והדבר עשוי לקחת זמן מה. היתרון בפתרון זה הינה העובדה כי אתם לא צריכים לדאוג – הבית שלכם יישאר כפי שהוא ולא יהיה צורך בהריסתו. אם מדובר במצב בעייתי שמסכן את הדיירים והסובבים, יש סיכוי שיהיה צורך בהרס שלו. חשוב לציין שאלו מקרים חריגים ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה אתם צריכים לעשות אם קיבלתם צו מבנה מסוכן. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנותר לכם להיות רגועים ולהמתין לתשובה מהגורמים המוסמכים.

שכונת מגורים

 

מבנה
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »