האם עדיף להשקיע בקידום ממומן או אורגני בגוגל?

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד בעלי עסקים שונים שמבקשים לדעת איך כדאי להם לקדם את העסק שלהם. שמנו לב כי מרבית הפניות נוגעות ל – 2 פלטפורמות שנחשבות לאיכותיות ביותר. מדובר כמובן בקידום הממומן והקידום האורגני בגוגל. החלטנו לצאת ולבדוק עבורם איזו דרך היא המומלצת ביותר להשקעה וחזרנו עם מסקנה חד משמעית שכל אחד מכם צריך להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותגלו בקרוב מאוד מה היא.

 

קידום ממומן בגוגל – מה זה בכלל?

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק שמציג את ההשקעה הנכונה עבור העסק שלכם מבלי להציג בקצרה את כל אחת מהאפשרויות. שכן, אנו יוצאים מנקודת הנחה שלעיתים מגיעים אל המדריכים שלנו בעלי עסקים שלא מכירים מקרוב את תחום הפרסום. לכן, נציג בפניכם בקצרה את ההגדרה לפרסום הממומן.

מדובר בעצם באפשרות קידום של האתר שלכם שמסומן באופן ייחודי בראש החיפוש בגוגל. פרסום זה מאפשר לגולשים לדעת כי מדובר במודעה פרסומית. בדרך כלל, אתם צפויים לשלם על כל הקלקה של גולש אל האתר שלכם, כך שחשוב שתדעו שזה התמחור במצב שכזה.

האם עדיף להשקיע בקידום ממומן או אורגני בגוגל?

קידום אורגני  – מה זה בכלל?

קידום אורגני, הכוונה לשיפור של האתר שלכם מבחינה חזותית. כלומר, מתבצע הליך מעמיק שמאפשר להביא בסופו של דבר לשיפור של התכנים ואמות מידה נוספות. כל זאת מתבצע כדי להביא בסופו של דבר לקידום התוצאה של האתר שלכם בגוגל. אפשרות זו בניגוד להליך פרסום מודעה בגוגל (כלומר, קידום ממומן), נראית כאמינה יותר לגולשים וחשוב שתדעו זאת.

 

מה עדיף מבין השניים?

שוחחנו עם כמה בעלי עסקים שבחרו להשקיע בקידום ממומן ובקידום אורגני כדי לבדוק מה עדיף מבין השניים. אנו מוכרחים להודות שהופתענו לגלות כי מרביתם בחרו לבצע את שני ההליכים הללו מהסיבות הבאות:

  • כדי להגדיל את הסיכויים שקהל היעד ייכנס אל האתר שלהם
  • כדי להיות נוכחים ברשת
  • כדי להעלות את ההכנסות באופן משמעותי

לדבריהם, בחירה בשני הערוצים הללו היא הנכונה ביותר.

האם עדיף להשקיע בקידום ממומן או אורגני בגוגל?

מה יקרה אם תבחרו באחת מהאפשרויות בלבד?

בחירה בקידום ממומן בלבד או קידום אורגני בלבד עשויה להיות גם כן החלטה נבונה. שכן, מנוע החיפוש של גוגל נחשב למנוע המתקדם ביותר בארץ ובעולם. נעשה בו שימוש יום יומי על ידי גולשים רבים. כך שזה לא משנה מה תבחרו מבין שתי האפשרויות, אתם צפויים לצאת מורווחים. שכן, האתר שלכם יוצג בפני קהל היעד באופן ברור, כך שהסיכוי שהוא יבחר להיכנס אל האתר שלכם ולא של המתחרים הוא גדול.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם ולנו לדעת שכדאי להשקיע בקידום בגוגל נקודה. נותר לכם לבחור כעת אם תרצו להשקיע בקידום ממומן או אורגני (ואפשר כמובן להשקיע בשניהם). זכרו – לא משנה באיזו דרך תבחרו, אתם צפויים לצאת מורווחים.

האם עדיף להשקיע בקידום ממומן או אורגני בגוגל?

האם עדיף להשקיע בקידום ממומן או אורגני בגוגל?
מה היה לנו עד כה?