3 שיטות מומלצות להרחקת יונים מהדירה שלכם

כמעט כל אדם סבל לפחות פעם בחייו מהמטרד המציק הזה שנקרא יונים.

אנחנו יכולים לחיות איתן בשלום כל עוד הן לא מגיעות אל פתח הדירה שלנו.

אבל כשהן מגיעות אל מסתור הכביסה או נעמדות על המרפסת שלנו, אנחנו פשוט לא יכולים להישאר אדישים לנוכחות שלהן.

זו הסיבה שיצאנו לבדוק מהן 3 השיטות המומלצות להרחקת יונים. תישארו אתנו ותגלו.

 

רגע, מה אתם בכלל מבינים ביונים?

יכול להיות שאתם שואלים את עצמכם, איך זה יכול להיות שפתאום אנחנו מבינים גדולים ביונים. אז אנחנו מוכרחים רגע להודות שאין לנו ניסיון בתחום (מלבד העובדה שיש לנו יונים במרפסת). הגענו לכתיבת המדריך הנוכחי לאחר שהבנו שאנחנו חייבים להרחיק אותם מהדירה. כדי להבין מהי הדרך המומלצת ביותר, פנינו לשכנים, מכרים וקרובי משפחה ושאלנו אותם מהן השיטות הטובות ביותר שהם מכירים ומצאנו את 3 השיטות הטובות ביותר. החלטנו לשתף אתכם את כל הטוב הזה, אז הנה 3 השיטות המומלצות ביותר שעזרו לקרובים שלנו להרחיק את היונים מהדירה שלהם:

 

שיטה מספר 1 – באמצעות מומחים

הדרך המומלצת ביותר היא הזמנה של מומחה להרחקת יונים. 90% מהקרובים שלנו ציינו בפנינו שהם לא התחרטו אחרי שהזמינו את המומחה להרחקת יונים בגלל הסיבות הבאות:

  1. הוא מבין הכי טוב בכל הנוגע להרחקה של יונים
  2. הוא הרחיק את היונים לתקופה ממושכת ביותר
  3. הוא נתן להם טיפים שייסעו להם להישמר מחזרתן של היונים למקום

אנחנו רק נאמר שהחלטנו ליישם את השיטה הזו עוד לפני יישום 2 השיטות הנוספות, פשוט כי היינו חייבים פתרון מידי. את השיטות הבאות אנחנו מתכננים ליישם בהמשך.

 

שיטה מספר 2 – באמצעות זכוכיות

אתם בטח מכירים את המרפסות או הגגות האלו שבקצה שלהם יש זכוכיות שבורות. אנחנו בהתחלה חשבנו שמדובר בעניין של יופי. זאת אומרת, שזהו קישוט אופנתי כלשהו. אבל רק לאחר שהגיעו אלינו היום, הבנו שמדובר באמצעי הרחקה מתוחכם. אם אתם מחליטים ליישם את השיטה הזו חשוב שתדעו שהיא די מסוכנת. שכן, היא כוללת שבירה של זכוכיות והדבקה שלהן באמצעות מלט. אנחנו ממליצים להיעזר גם כאן באיש מקצוע.

 

שיטה מספר 3 – באמצעות דוקרנים

את הדוקרנים אפשר למצוא בכל טמבוריה. כך שאם אתם בוחרים להשתמש באפשרות זו, תדעו שהיא נמצאת ממש מתחת לבית שלכם. ההמלצה שלנו היא להשתמש בכמה דוקרנים ולהעמיד אותם לאורך המרפסת או הגג. היונים לא יכולות לשבת על הדוקרנים הללו, כך שהן ינסו בהתחלה להתיישב בקרבת הדירה שלכם, אבל לאחר כמה ניסיונות הן צפויות לפרוש כנפיים ולעוף משם.

 

לסיום

אלו היו 3 השיטות שסייעו לקרובים שלנו ויסייעו גם לכם להרחיק את היונים מהדירה שלכם. לנו נותר רק לאחל לכם שתצליחו להרחיק את היונים במהרה ושההליך יעבור לכם בהצלחה! להתראות.

בעל חיים

 

חיה
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »