שרברב באור יהודה

מחפשים שרברב באור יהודה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור עכשיו:

המגשימים ר.ש בע
רמי שמואל

המגשימים ר.ש בע"מ

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.83
133
חוות דעת
התמחויות: איתור נזילות ע"י מצלמה תרמית , תיקון פיצוצי צנרת , החלפת קווי מים וביוב , שיפוץ חדרי אמבטיה , החלפה והתקנת כלים סניטריים , ותק וניסיון למעלה מ 30 שנים בתחום , עמידה בלוח זמנים ומתן דגש על יחס אישי ללקוח , מחירים הוגנים ואטרקטיבים
4 אינסטלטורים
שמואל שרון

4 אינסטלטורים

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.85
503
חוות דעת
התמחויות: תיקון נזילות , תיקון פיצוצי צנרת בבית ובחצר , פתיחת סתימות , התקנת כלים סניטריים , הגברת לחץ מים , מחירים הוגנים , שירות מקצועי אדיב ואמין
שי שירותי אינסטלציה
שי נעים

שי שירותי אינסטלציה

נבדק לאחרונה 20.02.2024
4.74
164
חוות דעת
התמחויות: עבודות צנרת כלליות , התקנה ותיקון של מערכות סולאריות , הקמת צנרת חדשה / שיקום צנרת קיימת , שיפוץ חדרי אמבטיה , קווי הזנה ראשיים לבניינים , בריכות ביובים , איתור נזילות , פתיחת סתימות , התקנת כלים סניטריים , שיפוצים כלליים
א.מ שירותי אינסטלציה וביובית
אמיר מולא

א.מ שירותי אינסטלציה וביובית

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.84
177
חוות דעת
התמחויות: גילוי ואיתור פיצוצי צנרת , פתיחת סתימות ע"י מכשירים מתקדמים , הגברת לחץ מים מקרים לחמים , החלפת קווי ביוב ומים , התקנת כל הכלים הסניטריים , שיפוץ חדרי אמבטיות , תיקון ניאגרות סמויות , פתיחת סתימות עם ביובית , וותק וניסיון למעלה מ 10 שנים בתחום , אחריות מלאה על כל עבודה
איציק אינסטלטור לשירותך 24/7
יוסי בכר

איציק אינסטלטור לשירותך 24/7

נבדק לאחרונה 11.03.2024
4.61
101
חוות דעת
התמחויות: אינסטלציה , דודי שמש , חימום מהיר , מערכות סולאריות , התקנת ברזים וכיורים , התקנת אסלות , תיקון פיצוצים , פתיחת סתימות , שירות אדיב ואמין , מומחה לכל הכלים והברזים תוצרת חוץ
ישראל קמרי אינסטלציה
ישראל קמרי

ישראל קמרי אינסטלציה

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.86
44
חוות דעת
התמחויות: החלפת ברזים , הכנת נקודות מים , טיפול בניאגרות סמויות , תיקוני צנרת והחלפת צנרת , דודי שמש , פירוק והרכבה של כלים סניטריים , תיקון והחלפת דודים , התקנת מסנני מים , שירות מהיר אמין ומקצועי , מחירים נוחים
אילנות - עבודות גדולות בלבד
תמיר לוי

אילנות - עבודות גדולות בלבד

נבדק לאחרונה 12.03.2024
4.91
11
חוות דעת
התמחויות: הקמת קוי ביוב חדשים , חידוש צנרות ביוב ומים , עבודות גמר , פרויקטים גדולים , מתמחה בפרויקטים גדולים , אחריות על כל עבודה , שירות אמין, מהיר ומקצועי
ארבל אינסטלציה
עובד ארבל

ארבל אינסטלציה

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.97
276
חוות דעת
התמחויות: כל עבודות האינסטלציה , איתור נזילות במכשור מתקדם , פתיחת סתימות מורכבות , הגברת לחץ מים , עבודות ריצוף וצבע , התקנת כלים סניטריים , התמחות באסלות סמויות / ניאגרות סמויות , תיקון פיצוצי צנרת , אחריות על כל עבודה , תיקוני אל הרס - תיקון סביב צינור וכרסום
א.ס אינסטלציה ושיפוצים
אירקלי סוסליה

א.ס אינסטלציה ושיפוצים

נבדק לאחרונה 18.03.2024
5
30
חוות דעת
התמחויות: איתור נזילות , אינסלציבה לבניין , פולירלי , פתיחת סתימות , יחס אישי ומקצועי , מחירים הוגנים

☑️ שרברב באור יהודה – איכות ואמינות.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בשירותי שרברבות.

☑️ תיקונים ופתרונות לבעיות אינסטלציה.

☑️ מחירים אטרקטיביים.

 

אמנם כולנו יודעים איך להפעיל את הברז בבית, המקלחת ואפילו הצינור בחצר, אך כשאלו מסתבכים אין ברירה אלא לפנות ולהזמין שירות של שרברב באור יהודה. תופתעו לגלות כמה סתימה בצינור, דליפה מאחד הברזים ואפילו נזילות מהמקלחת אשר נראות שגרתיות, יכולות לרמז על נזק גדול ורחב היקפים הרבה יותר מהנראה מעל לפני השטח. נזק אשר כאשר לא מטופל כראוי, עשוי לגדול ולהתפשט עד כדי צורך בהחלפת הצנרת כולה.

 

שרברב באור יהודה

שם המקצוע שרברב באור יהודה ודאי מוכר לכם גם בשם אינסטלטור, שהיא המילה הלועזית למילה שרברב באור יהודה. המומחיות של בעל מקצוע זה היא בתחום הצנרת, החל מהתמונה הציורית והמוכרת של שרברב באור יהודה מתכופף מתחת לכיור, וכלה במערכות צנרת מורכבות אשר מוטמנות מתחת לפני הקרקע. כמובן שכל שרברב באור יהודה מתמחה בתחום אחר, כדוגמא עיסוק עם ביוב אל מול סתימות בניאגרה, אך בכל מקרה, הם כולם יודעי דבר בצנרות באופן כללי.

אינסטלטור מקצועי

מומחיות שרברב באור יהודה

כאמור, כל שרברב באור יהודה מתמחה בתחום אחר, כך שכנראה שכולם יוכלו לתת מענה ראשוני, ולעיתים אך מספק, עבור הבעיה שלשמה נקראו, אך כאשר מדובר בהפעלת מכשירים מיוחדים ובשיטות איתור נזילות כן יש הכרח להתמקצעות בתחום הזה באופן ספציפי. זאת נכון עבור כל תחום התמחות.

בהחלט הגיוני כי שרברב באור יהודה אחד ידע להתעסק ולבצע כמה עבודות, כלומר ישלוט בכמה תחומי התמחות, בעיקר לאור העבודה כי לאחר איתור נזילה לדוגמא, צריך גם לתקן את הצנרת הנוזלת, ועל כן כבר מדובר בשני תחום התמחות שונים.

 

דוגמאות למומחיות של שרברב באור יהודה

  1. נזילות – איתור נזילות, איתור סימני זיהוי לנזילות, הפעלת מכשירי איתור נזילות.
  2. סתימותפתיחת סתימות, וידוא שהצנרת לא תיסתם בשנית, הפעלת מכשירים לפתיחת סתימות.
  3. תשתית ביוב – החלפת שוחות ביוב, תיקון שוחות ביוב והבנה כללית של מסלול הביוב ורכיביו בבית וברחוב.
  4. עבודות צנרת – התקנה של הצינורות, החלפה ובדיקות ביקורת.

שרברב באור יהודה

נזילות

התחום הראשון בו שרברב באור יהודה יכול להתמחות הוא תחום הנזילות. בעצם מדובר בהתעסקות עם נזילות מים. כחלק מכך יהיה כשיר ובקיא לבצע איתור נזילות מים, כלומר להבין היכן יש נזילה ומה המקור שלה.

בהמשך גם כמובן לעצור את הנזילה, באם מדובר בחור או בסדק בצינור או באם מדובר בברז מטפטף בצורה מסיבית. לאחר עצירת הנזילה, באחריותו של נותן השירות שהוא שרברב באור יהודה, גם לוודא כי הנזילה לא תקרה שנית או נזילה דומה לה.

 

סתימות

כחלק מהבנה והיכרות מעמיקה עם צנרות באופן כללי, גם סתימות הוא בהחלט תחום מומחיות של שרברב באור יהודה, אשר בחר ולמד את ההליכים והסימנים בתחום. בגלל שהצנרת מובילה מים, היא בנויה לרוב יחסית מצינורות דקים ומחלקים רגישים.

במקרים בהם מועברים בצנרת פסולת יחסית מוצקה וגדולה, כדוגמת מוצרי היגיינה אשר מודחים באסלה או שאריות מזון מהכיור, סביר כי הצנרת תיסתם. על מנת לפתוח אותה יש להבין היכן ממוקמת, וגם שרברב באור יהודה עשוי להשתמש בחומרים או מכשירים מיוחדים אשר הוא יודע להפעיל, על מנת לפתוח את הסתימה.

שרברב באור יהודה

תשתית ביוב

הצנרת עצמה עוברת בתוך הבית, בדרך כלל מתחת לרצפה או בתוך הקירות. זאת מערכת אשר מובילה מים מהמאגרים הציבוריים אל הבית. בדרך חזרה, ישנה צנרת אשר נקראת ביוב, צינורות ארוכים אשר מובילים את מי השופכין, לאחר השימוש בהם, מחורי הניקוז אל הביוב הציבורי ברחוב.

לא רק בגלל שתשתית הביוב מסריחה ומגעילה יש צורך בבעל מקצוע, אלא גם כי מדובר במערכת מאוד מסועפת ומאוד קריטית, טעות בהתעסקות איתה עשוי להציף ריח רע ופסולת ברחבי הבית או הרחוב.

 

עבודות צנרת

על מנת שבכלל יהיה נזק בצנרת, או בפן חיובי יותר – שבכלל יהיו צינורות אשר יובילו מים לכיור וכאשר נפתח את הברז באמת יצאו מים, צריך תחילה להרכיב את הצנרת. כמובן שלא באחריות דיירי הנכס להתקין את הצנרת. עבור משימה זאת ישנו שרברב באור יהודה אשר מוסמך ויודע כיצד להתקין את הצנרת ובהמשך גם כיצד לתקן בה חלפים, לערוך לה בדיקות ביקורת שגרתיות או לאתר נזק עתידי במקרה של צינור ישן או סדק מדאיג.

שרברב באור יהודה

 

הזמנת שירות שרברב באור יהודה

לאור העובדה כי יש המון התמחויות כחלק מהיות בעל מקצוע שרברב באור יהודה בהתאם גם העבודה והמחיר אשר נותנים ודורשים מאוד משתנה. יכול להיות כי בעבור איתור נזילות שרברב באור יהודה דווקא ימתג עצמו בתור מאתר נזילות, או לחילופין בתור פותח סתימות. כאשר תזמינו שרברב באור יהודה לביתכם לצורך עבודת צנרת כל שהיא, בדקו תחילה כי הוא אכן מוסמך ומומחה בתחום הספציפי אותו אתם צריכים.

 

כמה עולה שרברב באור יהודה?

כמובן שרוב בעלי הנכסים אשר מזמינים איש מקצוע הביתה מעוניינים תחילה לדעת מה בעצם מחיר שרברב באור יהודה, ממה מורכב וגם מאיזה סכום מתחיל. כאשר מדובר בשירות שרברב באור יהודה מדובר בשם כולל להרבה סוגים של עבודות, נזקים ובהתאם גם סוגים שונים של שרברבים באור יהודה.

על כן, אין לשירות שרברב באור יהודה מחיר אחיד, והוא עשוי להשתנות בין כל סוגי העבודות והנזקים. כן ניתן לומר, כי המחיר ההתחלתי הוא כ-150 ומכאן, יעלה כתלות בחומרת המצב ובהליכים אשר אותם ביצע איש המקצוע שהוא שרברב באור יהודה בנכס.

אינסטלטור מנוסה

מחירון שרברב באור יהודה כללי

שרברב באור יהודה מחיר מ-₪150
תיקון צנרת מחיר מ-₪150
תיקון דליפה מחיר מ-₪150

 

על מה עברנו עד כה?